Lapsienne kokonimet.

  • Viestiketjun aloittaja Äitivaan
  • Ensimmäinen viesti
Äippä 74
Meillä on biologisten lasten lisäksi 2 adoptio lasta.Haettiin venäjältä,suloisia ovat :)

Joona Juho Tapio 9v.
Janne Mika Aleksi 8v.
Diana Larisa Erica 3v.
Adam John Martin 7kk.

Lisäksi täällä akvaario(joka sisältää 6 kalaa..). Asutaan 3 vuotta vanhassa omakotitalossa. :)
 
heei!
Meillä asustelee
Janita Ida Karoliina (7v)
Petra Rosa Carita (pian 5v)
Jessika Ada Kristiina (4v)
Arttu Joona Mikael (4kk)

Mä luulen,että lapsiluku on täynnä nyt,mutta empäs tiedä huomisesta :D
Jos vielä tyttö tähän perheeseen tulle,niin mä tungen nimeen Jenny :)
Mies on sitä nimee vastaan,mutta sai hänkin tahtonsa läpi ku laitettiin tohon Artun kokonimeen Mikael,vaikka mä oisin halunnut Matias. 2kk sitten inhosin nimee Mikael,mutta nyt se tuntuukin ihan kivalta.Joten miehen on pakko suostua nimeen Jenny :) Oli se sitten eka,toka tai kolmas nimi. :D:D

 
Anskuttaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.12.2005 klo 17:00 Aamuinen kirjoitti:
heei!
Meillä asustelee
Janita Ida Karoliina (7v)
Petra Rosa Carita (pian 5v)
Jessika Ada Kristiina (4v)
Arttu Joona Mikael (4kk)

Mä luulen,että lapsiluku on täynnä nyt,mutta empäs tiedä huomisesta :D
Jos vielä tyttö tähän perheeseen tulle,niin mä tungen nimeen Jenny :)
Mies on sitä nimee vastaan,mutta sai hänkin tahtonsa läpi ku laitettiin tohon Artun kokonimeen Mikael,vaikka mä oisin halunnut Matias. 2kk sitten inhosin nimee Mikael,mutta nyt se tuntuukin ihan kivalta.Joten miehen on pakko suostua nimeen Jenny :) Oli se sitten eka,toka tai kolmas nimi. :D:D
Meillä myös Arttu Joona Mikael
Mut tää herra onkin jo 3 vuotias :)
Meidän ipanat:

Alina Ida Marie 8v.
Marie Aada Julia 7v.
Aada Melissa 6v.
Arttu Joona Mikael 3v.
Aleksi Veeti Valtteri 7kk.

3 ensimmäistä tuli aika tiheään :) Nimittäin 7.3.1997 , 8.6.1998 ja 15.4.1999
:) Sitten päätettiin pitää pientä taukoa.Sit saatiin Arttu.Ja iloisena vahinkona Aleksi
:D
Ollaan päätetty et lapsiluku on täynnä :)
 
Alina Ida Marie 8v.
Marie Aada Julia 7v.
Aada Melissa 6v.
Arttu Joona Mikael 3v.
Aleksi Veeti Valtteri 7kk.

Anteeksi kun utelen, mutta onko tuo tarkoituksenmukaisesti, siis suunnitellusti laittaa seuraavalle lapselle edellisen siskon toisista nimistä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2005 klo 18:34 Hanna kirjoitti:
Alina Ida Marie 8v.
Marie Aada Julia 7v.
Aada Melissa 6v.
Arttu Joona Mikael 3v.
Aleksi Veeti Valtteri 7kk.

Anteeksi kun utelen, mutta onko tuo tarkoituksenmukaisesti, siis suunnitellusti laittaa seuraavalle lapselle edellisen siskon toisista nimistä?
Suvussa on kyllä ollut sellanen perinne.Ei meillä kyllä ollut aikomusta jatkaa sitä,mutta näin kävi :)
 
Tirttelo
Meillä lapset: Hulda Amalia 9.V
Kerkko Jaakko Ilari 7.v
Tessa Annina 7.v
Kyösti Kalle Kalevi 5.v
Tuuli Talvikki 3.v
Heleni Marja 6.kk

Äiti:
Anna 35.v
isä:
Samuli 36.v

HUOM! kaikilla lapsilla sama isä ja äiti! :attn:
 
tuplat03
Jani Kalervo -86
Juha-Matti -88
Janne Mikael -91
Katja Karoliina -92
Tiia-Maaria -96
Oona Anniina -03
Noora Katariina -03

Kaksostytöillä eri isä

Minä olen 39v. Mies 40v.

Ensimmäinen lapsenlapseni syntyi esikoiselle kuukausi sitten
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2006 klo 20:51 tuplat03 kirjoitti:
Jani Kalervo -86
Juha-Matti -88
Janne Mikael -91
Katja Karoliina -92
Tiia-Maaria -96
Oona Anniina -03
Noora Katariina -03

Kaksostytöillä eri isä

Minä olen 39v. Mies 40v.

Ensimmäinen lapsenlapseni syntyi esikoiselle kuukausi sitten
saakos kysästä monta päivää munasoluilla ikäeroa (ultrattu ajoissa?)meillä neljä vuorokautta ikäeroa. mies vitsaili aina että ovat hänen kavereilleen kun olivat ovulaatiopäivinä kahveilla meillä oottamassa häntä töistä. moneen kiertoon ei ollut tärpännyt ja sitten tärppäs "kummallekin kaverille". nimistä: meillä kaksosista toinen janne, mies jani, esikoinen oona, ja noorasta haaveillaan ja tyttöjen kolmannet nimet päättyy -ina. ei oo pakko vastata jos tungettelin, mutta jos "luomut" niin onko dna jälkeenpäin vai tiedätkö vain itse että näin kävi?
 
Hoppatossu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 10:22 ikkavaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2006 klo 20:51 tuplat03 kirjoitti:
Jani Kalervo -86
Juha-Matti -88
Janne Mikael -91
Katja Karoliina -92
Tiia-Maaria -96
Oona Anniina -03
Noora Katariina -03

Kaksostytöillä eri isä

Minä olen 39v. Mies 40v.

Ensimmäinen lapsenlapseni syntyi esikoiselle kuukausi sitten
saakos kysästä monta päivää munasoluilla ikäeroa (ultrattu ajoissa?)meillä neljä vuorokautta ikäeroa. mies vitsaili aina että ovat hänen kavereilleen kun olivat ovulaatiopäivinä kahveilla meillä oottamassa häntä töistä. moneen kiertoon ei ollut tärpännyt ja sitten tärppäs "kummallekin kaverille". nimistä: meillä kaksosista toinen janne, mies jani, esikoinen oona, ja noorasta haaveillaan ja tyttöjen kolmannet nimet päättyy -ina. ei oo pakko vastata jos tungettelin, mutta jos "luomut" niin onko dna jälkeenpäin vai tiedätkö vain itse että näin kävi?
vai tarkoittaako kenties et nämä -03 kaksoset eri isästä kun muut lapset??? :whistle:

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 10:55 Hoppatossu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 10:22 ikkavaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2006 klo 20:51 tuplat03 kirjoitti:
Jani Kalervo -86
Juha-Matti -88
Janne Mikael -91
Katja Karoliina -92
Tiia-Maaria -96
Oona Anniina -03
Noora Katariina -03

Kaksostytöillä eri isä

Minä olen 39v. Mies 40v.

Ensimmäinen lapsenlapseni syntyi esikoiselle kuukausi sitten
saakos kysästä monta päivää munasoluilla ikäeroa (ultrattu ajoissa?)meillä neljä vuorokautta ikäeroa. mies vitsaili aina että ovat hänen kavereilleen kun olivat ovulaatiopäivinä kahveilla meillä oottamassa häntä töistä. moneen kiertoon ei ollut tärpännyt ja sitten tärppäs "kummallekin kaverille". nimistä: meillä kaksosista toinen janne, mies jani, esikoinen oona, ja noorasta haaveillaan ja tyttöjen kolmannet nimet päättyy -ina. ei oo pakko vastata jos tungettelin, mutta jos "luomut" niin onko dna jälkeenpäin vai tiedätkö vain itse että näin kävi?
vai tarkoittaako kenties et nämä -03 kaksoset eri isästä kun muut lapset??? :whistle:
viisas!! mul ei oikeesti tullu toi ees mieleen :ashamed: :headwall: mä varmaan aattelin että tässä on jotain "herkullista ja yliluonnollista". meikä vissiin nyt vajoo ajatuksenkulun takii pöydän alle häpee :eek: =)
 
tuplat03
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 10:55 Hoppatossu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 10:22 ikkavaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2006 klo 20:51 tuplat03 kirjoitti:
Jani Kalervo -86
Juha-Matti -88
Janne Mikael -91
Katja Karoliina -92
Tiia-Maaria -96
Oona Anniina -03
Noora Katariina -03

Kaksostytöillä eri isä

Minä olen 39v. Mies 40v.

Ensimmäinen lapsenlapseni syntyi esikoiselle kuukausi sitten
saakos kysästä monta päivää munasoluilla ikäeroa (ultrattu ajoissa?)meillä neljä vuorokautta ikäeroa. mies vitsaili aina että ovat hänen kavereilleen kun olivat ovulaatiopäivinä kahveilla meillä oottamassa häntä töistä. moneen kiertoon ei ollut tärpännyt ja sitten tärppäs "kummallekin kaverille". nimistä: meillä kaksosista toinen janne, mies jani, esikoinen oona, ja noorasta haaveillaan ja tyttöjen kolmannet nimet päättyy -ina. ei oo pakko vastata jos tungettelin, mutta jos "luomut" niin onko dna jälkeenpäin vai tiedätkö vain itse että näin kävi?
vai tarkoittaako kenties et nämä -03 kaksoset eri isästä kun muut lapset??? :whistle:
Juu,kaksosilla siis yhteinen isä,nuo isommat lapset aiemmasta liitosta.
Mutta...ultran mukaan kaksosilla(sikiön koon mukaan) oli tosiaankin 1-2 päivän ero.Eivät ole "luomut"
 
Meidän lapsilla on sama isä.
Isä kotoisin Ruotsista,mutta täysin Suomalainen perhe.Nimistä toki löytyy Ruotsalaisuutta :)

Janne Juhani 11v.
Sini Amanda 10v.
Cesilia Ida Annina 7v.
Arttu Juho Matias 3v.

Viidennen ja viimeisen lapsen ois määrä syntyä 03/06.
Tai no mistäs sitä koskaan tietää,että onko se viimeinen,mutta taitaa olla :)
 
Minä Päivi Birgitta 41 v. ja lapseni:

Jenna Krista Annika 18 v.
Janette Hanne Katariina 16 v.
Jasmina Juulianna Karoliina (enkelityttö, kuoli 9 vuotiaana viisi vuotta sitten)
Janniina Jemina Charlotta 14 v.
Joonatan Jimi Sebastian 10 v.
 
Mia-Marja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 15:10 Caroline kirjoitti:
Onpa täällä isoja perheitä!
Meillä vain kaksi lasta:

Akseli Mikael -99
Aada Sofia Henriikka -04
Itse olen 34 v. ja mies 36 v.
Samaa tuumin minä!
Meillä kolme lasta:

Alina Sini Larisa -98
Anton Niko Eelis -01
Ada Emilia Miranda -05

Täällä ikää 28v ja miehellä 31v.
 
khf
meiltä löytyy: toni kristian 11v
milla mari 9v
salla sofia 2v 10kk
äiti:kirsi hannele 31v ja isä kimmo olavi 34v kahdella ekalla lapsella on eri isä. ja sit on maha asukki la 13.01.06 jos on tyttö niin luultavasti on ella ja pojasta en oikeen vielä ole varma mutta ehkäpä joni
 
Aivan ihanat nimet Vilja Orvokki ja Tuuli Lumia !!
Meillä tavalliset supisuomalaiset poikaa lukuunottamatta jonka nimessä on isän puolen ruotsinkielistä sukuperintöä. Ikäerokin tyttöihin huomattava... Mutta näin meillä.

Sanna Kristiina -89
Tiina Susanna -94
Janne Ole August -05
:heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä