Y
"yksi"
Vieras
Leikki ei ikätason mukaista (leikkii rinnakkaisleikkejä)
Impulsiivinen, toimii hetken mielijohteesta
Ei pysty keskittymään kauaa samaan asiaan, eism. pukeminen vie ajallisesti kauan ja tarvitsee vierelleen koko ajan aikusen (myös kotona huoattu sama)
tarkka säännöistä ja oikein toimimisesta
Levottomuus (kotona kaavamaista käytöstä)
Puheessa nuotti
Ei halua osallistua ohjattuun liikunnallisiseen/laulu/leikkitoimintaan
Paljon oli toki positiivistakin asiaa, mutta nuista tuntuvat siellä(kin) olevan huolissaan.
Miltä tämä teistä kuulostaa..?
Lapsi meni päiväkotiin virikepaikalle neuvolan suosituksesta kun olin itse huolissani lapsesta. Olen iloinen, että huoleni otettiin tosissaan ja näyttää siltä, ettei huoli ollutkaan aiheetonta.. LApsen 4-vuotis neuvola ensi kuussa ja saa nähdä mitä tuo tullessaan.
Impulsiivinen, toimii hetken mielijohteesta
Ei pysty keskittymään kauaa samaan asiaan, eism. pukeminen vie ajallisesti kauan ja tarvitsee vierelleen koko ajan aikusen (myös kotona huoattu sama)
tarkka säännöistä ja oikein toimimisesta
Levottomuus (kotona kaavamaista käytöstä)
Puheessa nuotti
Ei halua osallistua ohjattuun liikunnallisiseen/laulu/leikkitoimintaan
Paljon oli toki positiivistakin asiaa, mutta nuista tuntuvat siellä(kin) olevan huolissaan.
Miltä tämä teistä kuulostaa..?
Lapsi meni päiväkotiin virikepaikalle neuvolan suosituksesta kun olin itse huolissani lapsesta. Olen iloinen, että huoleni otettiin tosissaan ja näyttää siltä, ettei huoli ollutkaan aiheetonta.. LApsen 4-vuotis neuvola ensi kuussa ja saa nähdä mitä tuo tullessaan.