Mutta mitähän mä keksisin ittelleni niihin!? Me on asuttu tässä nyt pari kuukautta ja mä olen nyt kaatunu noissa rapuissa sitten jo 3 kertaa! :xmas:
Persposki mustana, käsivarressa palovamman näkönen haava ja nyt varmaan mustuu taas kankku.. :kieh:
Persposki mustana, käsivarressa palovamman näkönen haava ja nyt varmaan mustuu taas kankku.. :kieh: