"vieras"
Mitä vastaat siinä vaiheessa, kun lapsi kysyy missä hänen isänsä on?Olen aikuinen enkä ymmärrä.
Mielestäni ei ole mitenkään itsekkäämpää tehdä lapsia yksin kuin tehdä niitä parisuhteessa.
Mitä vastaat siinä vaiheessa, kun lapsi kysyy missä hänen isänsä on?Olen aikuinen enkä ymmärrä.
Mielestäni ei ole mitenkään itsekkäämpää tehdä lapsia yksin kuin tehdä niitä parisuhteessa.
Perinteisen perhekäsityksen ymmärrän, mutta tuota etomiskohtaa en.Tuskin.
Mulla on niin perinteinen perhekäsitys että en todellakaan edes mieti "tekeväni" koskaan lapsia suunnitelmallisesti yksin.
Mua muutenkin hitusen etoo kun jotkut "tekevät" lapsen koska "mä haluuun".
Mä oon kyllä ikäni puolesta varmaan vähän jäävi vastaamaan tällaseen kysymykseen, ehkä joskus nelikymppisenä vois paremmin vastata..
Minusta on itsekästä hankkia lapsia ihan vain siksi että itse haluaa, pysähtymättä ollenkaan miettimään, haluaisiko kyseinen lapsi syntyä isättömäksi.Olen aikuinen enkä ymmärrä.
Suurinosa varmaan "tekeekin" juuri ton takia että haluaa, mulla jäi vähän tyngäksi toi mielipide tuohon, eli mun mielestä haluamiset menee jo liian pitkälle siinä vaiheessa jos lähdetään keinohedelmöitykseen yksin.Perinteisen perhekäsityksen ymmärrän, mutta tuota etomiskohtaa en.
Mistä muusta syystä kukaan lopulta lapsia "tekee" kuin siksi, että haluaa lapsen?
Mikä olisi pätevämpi syy?