Lapsia hoitamaan 750 eurolla?

Minulle olisi tarjolla työ, perheessä jossa on 3 lasta, kaksi kouluikäistä ja yksi alle kouluikäinen. Palkkaus olisi 7,50euroa/h ja omaita eväitä ei tarvitse. Matkakustannukset hyvin pienet. Ottaisitteko työn vastaan? Työ kestää nyt alustavasti elo-lokakuu ja tunteja on kuukaudessa 100h.

Olen melkein valmis lähihoitaja, tyydynkö siis tuohon palkkaan vai ottaisinko työtä päiväkodista?
 
No travitsetko enemmän rahaa?

Mä ennemmin ottaisin 100h/ kuussa ja 750?, kun 160h kuussa ja suuremman palkan.

Mä en tarvitse rahaa niin paljon, kuin mitä tarvitse vapaa-aikaa joten en varmaankaan tule hirmuisesti elämäni aikana paiskimaan täyttä työviikkoa.
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka86:
Minulle olisi tarjolla työ, perheessä jossa on 3 lasta, kaksi kouluikäistä ja yksi alle kouluikäinen. Palkkaus olisi 7,50euroa/h ja omaita eväitä ei tarvitse. Matkakustannukset hyvin pienet. Ottaisitteko työn vastaan? Työ kestää nyt alustavasti elo-lokakuu ja tunteja on kuukaudessa 100h.

Olen melkein valmis lähihoitaja, tyydynkö siis tuohon palkkaan vai ottaisinko työtä päiväkodista?[/quote]

Kyllä mä mielummin kunnon työn ottaisin mutta oletko varma että tosta vain ottaisit työn päikystä? Jos ei olisi muuta tarjolla niin sitten ottaisin tuon. Vähemmän palkkaa mutta työ olisi aika vapaata ja suht helppoa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka86:
Jeps, 25h tuntia viikossa ja minuakin palkkaus hirvittää kun verot menevät tuosta. Ja lasten hoidon lisäksi on ruoan laittoa ainakin. :whistle:
Onko sulla tarjolla työpaikka päiväkodista, täysillä tunneilla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylmät kyyneleet:
Meneekö omat muksut sitten hoitoon, ja kuinka isot hoitomaksut?
Vanhemmat lapset ovat päiväkodissa, nuorinta hoitaa äitini.
Hoitomaksut tällä hetkellä melko suuret, miehen tulojen mukaan, minun opiskelut eivät ole juurikaan vaikuttaneet summaan.
 
joku
En tyytyisi,kun itsellä tutkinto.Kuitenkin ihan ok.palkka kouluttamattomalle ihmiselle ja osa-aikatyön tekijälle,saisithan tuosta työstä ainakin lisää työkokemusta.Kuitenkin valmiin lähihoitajan kuukausipalkka päivähoidon parissa on n.1800 euroa.,jos työskentelet koko päiväisesti.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka86:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Koska et ole vielä valmis olen ns koututtamaton joten ihan normaali tuntipalkka kouluttamattomalle on 7-9e/h
Riippuu myös siitä miten sun omat lapset?
Mitä miten minun lapset? Anteeksi en ymmärtänyt.
Eli onko sulla kouluikäisiä vai pienempiä? Otatko ne mukaan vai vietkö hoitoon? toi palkka on äkkiä menny jo hoitomaksuihin
 
vieras
siis onko sulla työpaikka päiväkodissa? en mä nyt sitä tollaseen vaihtais! mutta jos ei ole mitään työtä, niin voisin harkita... toisaalta tyhmää mennä toisen kotiin hoitamaan lapsia ja viedä omat päiväkotiin :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
En tyytyisi,kun itsellä tutkinto.Kuitenkin ihan ok.palkka kouluttamattomalle ihmiselle ja osa-aikatyön tekijälle,saisithan tuosta työstä ainakin lisää työkokemusta.Kuitenkin valmiin lähihoitajan kuukausipalkka päivähoidon parissa on n.1800 euroa.,jos työskentelet koko päiväisesti.
No en ole ihan kouluttamaton, olen viittä vaille valmis lh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka86:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Koska et ole vielä valmis olen ns koututtamaton joten ihan normaali tuntipalkka kouluttamattomalle on 7-9e/h
Riippuu myös siitä miten sun omat lapset?
Mitä miten minun lapset? Anteeksi en ymmärtänyt.
Eli onko sulla kouluikäisiä vai pienempiä? Otatko ne mukaan vai vietkö hoitoon? toi palkka on äkkiä menny jo hoitomaksuihin
Eskarilainen, kohta 5vuotias ja 1vuotias. Päiväkodissa on vanhimmat ja nuorin äitini hoivissa. Hoitomaksut tietty sit nousee!
 

Yhteistyössä