N
niina
Vieras
päivällä ei ole mitään yskää, yöllä yskii tosi paljon, tätä on jatkunu jo yli viikon.
huoneilmassa ei pitäs olla vikaa, me ei miehen kanssa yskitä..
lapsi nukkuu matkasängyssä joka on aika alhaalla ja olenkin laittanu paljon peittoja patjan alle ettei olisi niin alhaalla..
mistähän yskiminen voi johtua?
huoneilmassa ei pitäs olla vikaa, me ei miehen kanssa yskitä..
lapsi nukkuu matkasängyssä joka on aika alhaalla ja olenkin laittanu paljon peittoja patjan alle ettei olisi niin alhaalla..
mistähän yskiminen voi johtua?