Edelleen aamuisin vaippa on litimärkä. Silloin tällöin ollaan kokeiltu kun on ollu ns. pakko kun ei oo ollu vaippoja, mut vaikka illalla ennen nukkumaanmenoa ollaan käytetty pissillä, sit parin tunnin välein yöllä, ni silti jossain välissä sänky on märkänä. Eikä siitä tuu mitään, et mie herään parin tunnin välein tai jopa useammin pissittämään pojua. Tuntuu vaan, et ku poju on jo noin iso, et pitäis pikkuhiljaa päästä yövaipasta eroon, mut ei se kovin nopsaan taida onnistua...