Lapsi yökylään?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Minkäikäinen lapsesi on ollut, kun olet ensimmäisen kerran ollut hänestä yön erossa? Meillä lapsi 1 v 4kk, ja pähkäilen, raaskinko laittaa isänsä mukaan yöksi mummolaan...ehkä olen vähän ylihuolehtiva, mutta kun ikävä tulee pian, ainakin äidille:p Tosin rauhalliset yöunet ois aika luksusta.
 
Siis jos isänsä kanssa on menossa, niin älä enää mieti. Hänellä on tuttu ihminen siellä mukana ja pärjäävät varmasti! Ei muuta kun anna mennä vaan. Kerran se kirpasee ja sitten seukki kerta on jo helpompi.

Meillä lapset on yökyläilleet n. 1.5v iässä ekaa kertaa jokainen. Tutussa mummolassa ovat olleet ja hyvin on mennyt.
 
das
Meillä lapsi oli 8 kk pari yötä ilman minua, isä kyllä oli paikalla. En laske tätä yökyläilyksi, kun kerran isi oli mukana. Yksinään lapsi oli ekan kerran yötä 11 kk iässä, mummolassa ja hyvin meni.
 
hmmm
Nyt kyllä vedän pohjat, mutta lapseni oli ensimmäisen kerrän yökylässä kolme viikkoisena mummolla ja siitä eteenpäin kahden-kolmen viikon välein! Äiti ja isi tarvitsevat lepoa ja omaa aikaa:)
 
hmmm
Olen sitä mieltä ,että mitä aikaisemmin lapsen pistää yökylään sitä helpompaa se on itselle ja lapselle myö kun lapsi on vanhempi! Eka kerta on se pahin(siis äidille:) ). Jos lapsella on tuttu ja turvallinen hoitaja ei sillä varmasti ole mitään hätää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Olen sitä mieltä ,että mitä aikaisemmin lapsen pistää yökylään sitä helpompaa se on itselle ja lapselle myö kun lapsi on vanhempi! Eka kerta on se pahin(siis äidille:) ). Jos lapsella on tuttu ja turvallinen hoitaja ei sillä varmasti ole mitään hätää!

aivan. ja ennen kaikkea itselleen =)
 

Yhteistyössä