V
vieras
Vieras
ja kirkkaalla äänellä totes mulle, että äiti mä alan asua isin luona aina viikon kerrallaan.....! kysyin et mitä ihmettä ja lapsi sanoi et isi sanoi mulle niin. lisäs vielä et ei haluais asua kun tulee äitiä ikävä, mut ei halua et isille tulee paha mieli.
siis anteeks vaan mut eiks tällasista asioista oo tavattu puhua ensin toisen vanhemman kanssa ennenkun aletaan sopimaan vasta 4v täyttäneen kanssa moisia!!!
ei mulla periaatteessa sitä mitään vastaan ole, ikävä tulis olemaan kova, mutta ex on loistava isä ja asutaan lähekkäin.
olisin vaan toivonut keskustelua aikuisten kesken ensin!!
ottaa päähän. ja ex ei vastaa puhelimeen, laitoin viestiä et soita, tärkeetä asiaa...! hitto soikoon....
siis anteeks vaan mut eiks tällasista asioista oo tavattu puhua ensin toisen vanhemman kanssa ennenkun aletaan sopimaan vasta 4v täyttäneen kanssa moisia!!!
ei mulla periaatteessa sitä mitään vastaan ole, ikävä tulis olemaan kova, mutta ex on loistava isä ja asutaan lähekkäin.
olisin vaan toivonut keskustelua aikuisten kesken ensin!!
ottaa päähän. ja ex ei vastaa puhelimeen, laitoin viestiä et soita, tärkeetä asiaa...! hitto soikoon....