lapsi tuhoaa koko perheen, uskomatonta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :'(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:'(

Vieras
mä taidan olla umpikujassa, en pysty näkee mitään positiivista tossa lapsessa. kaikki on aina niin vaikeaa, en tunne mitään tota lasta kohtaan enään, en mitään :'(

ja vihaan siksi itseäni :'(

niin ja päiväkodissakin juuri sanoivat että tolta ei suju mikään ilman aikiusta (lapsi on hyvin kehittynyt, fiksu,motoriset taidot todella hyvät ja kielelliset taidot. ongelma on siinä että em.vessaan mennessä jää roikkumaan vessan oveen, vessassa jää leikkii vedellä+sotkemaan,tönäsee kaveria yms. ne on sielläkin ihan pulassa,lastenpsykologi tutkii pojan siellä+mahd pistää eteenpäin). mä en jaksa sitä kun mikään ei suju, vuositolkulla vaikeaa kaikki, en jaksa ottaa yhtää potkua,lyöntiä vastaan, enkä kattoo ku toi pistää paskaks tavaraa. kaikki tehty mitä voi. mulla on tunteet tota kohtaan kadonnut :'( sit tiuskin miehelle tämän takia (tää hajottaa kohta koko perheen). nyt te tuutte kilvan haukkumaan tulkaa ansaitsen sen. huusin jo pojalle että muuta vittu asumaan muualle ku et osaa käyttäytyä, en halua olla sun kanssa.mä oon hajalla tän takia, täysin epäonnistunut. tulkaa joku lehmähermoinen kaikki oikein tekevä kasvattamaan toi, saas nähä kauanko hermonne kestää(tuskin 3vuotta samaa)

onneksi lastenpsykkalle kuitenkin pääsette. mun pojalla oli TODELLA kova ja hermoja koetteleva uhma jota kesti päälle vuoden, kyllä se kiristi kaikkien tunnelmaa. onko ainoa lapsi? koettakaa jaksaa miehenne kanssa, tämä on niitä hetkiä kun pitäisi voida vetää yhtä köyttä ja tukea toinen toista!voimia! :hug:

Elä Huoli! Meillä suht samallaista nyt jo 14v. pojan kanssa ollu ijät ja ajat... muuten normaalit toiminnot on ollu..
Hällä todettiin kylläki AD/HD ja ADD ( ylivilkkaus ja keskittymishäiriö ) joskus 2. luokalla kun ei tullu mitään koulun käynnistä : ( "kiusasi" kavereita ja "huuteli" tunnilla, ei saanu tehtäviä tehtyä.... Sitten oli otettava lääkkeet käyttöön ( ei aiheuta riippuvuutta ) Nyt toimii poika hyvin kun lääkkeen aamulla ottaa...
En sitten tiedä minkä ikäsenä voi lääkkeen alottaa.

Yritä asennoitua että ei poika ole paha tahallaan, jos on vain ylivilkas : )

välillä tuntuu että pitäisi antaa lapsi pois, mietin sitä ihan oikeasti välillä. kuka äiti voi tällästä miettiä? :'( hirvein. kuitenkin sitten kun mietin hänen vaatteiden pakkaamista, sitä että hän ei enään nukkuisikaan vierisessä sängyssä koskaan sekin tuntuu pahalta :( . en mä tiedä mitä tehdä

Yhteistyössä