Lapsi sairaalaan osastolle - mitä teen?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoja, kiitos!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fddfdfgd:
Päästäisikö ne todella vanhemman yöksi 7-vuotiaan kanssa? Itse olen ollut 5-viikkoisen kanssa osastolla, ja silloin sanottiin, että imeväisikäiset ovat poikkeus, muuten vanhemmatkaan ei voi yöpyä osastolla. Ei sairaaloissa ole välttämättä edes ylimääräisiä sänkyjä/patjoja vanhemmalle.

2vuotiaan kanssa oltiin yötä,mutta 5v,7v ja 11v ikäsinä olleet on olleet yöt (ja osan päivistä) itekseen. 11v soitteli väliaikatietoja tyyliin älkää vielä tulko,täällä saa kattoa videoita vaikka koko päivän...

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Kerrot tytölle että et voi jäädä ja menet heti aamusta moikkaamaan, jätä vaikka vauva hoitsuille respaan siksi aikaa jos ett tosiaan saa mistään hoitopaikkaa.

Voi jumalauta!!! Hoitajille RESPAAN!!! Sairaala EI OLE HOTELLI!

Ja luult. et saa viedä edes pientä lasta osastolle mukaan, joten hanki hoitaja.

Jos selittäisit vielä 7vuotiaalle,että siltä sairaalaan joutumiselta voisi välttyä kun reippaasti koettaisi juoda/syödä ihan mitä vaan? Sipsiä,pillimehua,sokerivettä,mitä vaan paitsi maitoa?

Minä yrittäisin myös esikoiselle kertoa, että ripulijuomaa ottamalla voisi välttyä sairaalaan menolta. Jos kuitenkin sinne pitää lähteä, pyytäisin mummon muutamaksi tunniksi kotiin vauvan kanssa ja olisin esikoisen kanssa sairaalassa muutaman tunnin. Voihan olla että hän pääsee nesteytyksen jälkeen yöksi jo takaisin kotiin. Jos esikoinen joutuu jäämään sairaalaan yöksi, niin soittaisin hänelle illalla pari kertaa ja olisin kotona pienemmän kanssa. Aamulla mummo taas lapsenlikaksi kotiin ja käyt hakemassa tyttösi kotiin, sitten on varmasti jo nestearvot ok.