Lapsi sai megaraivarit huvipuistossa ja kyllä sitä tuijotettiin :(

  • Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="shihtzu";26805492]Mulle tää on sinänsä uutta kun esikoinen ei tuolleen uhmaile, mutta on se aikamoista taiteilua, kun toinen raivarin saadessaan valahtaa ihan veteläksi ja kiemurtelee, yritä sitten sellaista pitää sylissä tai laittaa rattaisiin istumaan, kun ei tahdo valjaita saada kiinni.[/QUOTE]

No niinpä. Mä olen varmaan kamala mutta kyllä siinä tilanteessa joutuu käyttämään väkivaltaa, ts. pitämään lasta väkisin voimalla paikoillaan. Ja jos se raivari tulee siitä kun pitää lähteä jostain pois, esim. leikkipuistosta, niin sitä tilannetta ei voi oikein mitenkään välttää. Kun ei sinne puistoon voi loppuelämäksi jäädä.

Ja yksi hyvä konsti on muuten kaapata lapsi sivuttain kainaloon. Ottaa vain keskivartalosta kiinni niin jalat ja kädet mahtuu sätkimään, mutta lapsi pysyy tukevasti kiinni...
 
"pallero"
Mä tuijotan toisen raivoavaa lasta lähinnä hymyssä suin ja helpotuksesta huokaisten kun ei sillä kertaa ole oma lapsi kysessä, eli ei mitään paheksuntaa.

Meillä 2v. jouduttiin kerran laittamaan väkisin rattaisiin ja turvavöillä kiinni, jotta päästiin kotiin. Lapsi rimpuili rattaiden vöissä ja huusi koko matkan "ei remmiä, ei remmiä". Ihmiset varmaan luulivat että lapsi vähintäänkiin piestään kotona :)
 
"CIS"
ehkä ne on lapsettomia jotka kattelee syyllistäen.. mä katson kyllä, mutta enemmin hymyilen stemppaavasti.
mulla kolme lasta ja noi raivarit on kyllä 8v aikana tullu enemmän ja vähemmän tutuiksi. nykyään ne menee nopeesti ohi kun puhumalla pärjää, mutta toista se oli silloin 1-2vuoden iässä.
 
tarkkailija
[QUOTE="mamm";26804164]mie en kyllä sitä tuijottamistakaan ymmärrä, ainakaan lapsellisilta. en itse jää kyllä vahtaamaan kenenkään raivareita.[/QUOTE]

Minusta on aika hauskaa seurata sitä, alkaako vanhemmat lässyttää raivarin saaneelle, vai osaavatko laittaa ruotuun :p
 

Yhteistyössä