Lapsi pudonnut kerrostalon viidennestä kerroksesta :(

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Mun pahin pelko, talvella kun muutettiin viidenteen kerrokseen :/ ekassa kerroksessa oli puolensa. Täälläkin on nuo tuuletusikkunat sen kokoiset että lapsi niistä mahtuis ulos jos saa siivousliittimet auki.
 
[QUOTE="Vieras";28484174]Mun pahin pelko, talvella kun muutettiin viidenteen kerrokseen :/ ekassa kerroksessa oli puolensa. Täälläkin on nuo tuuletusikkunat sen kokoiset että lapsi niistä mahtuis ulos jos saa siivousliittimet auki.[/QUOTE]

Nii mahtus tääläkin ja onneksi on metalliset verkot joita ei saa tönimällä irtikään. kamala ois asua jossain missä kokoajan vaara putoamisesta.
 
No miksi niitä parvekkeen ovia ja tuuletusikkunoita pitäisi sulkea... Ei helvetti suututtaa se, että ihmiset ei pidä huolta lapsistaan. Jos on noinkin vaarallinen asia, kuin avoin ikkuna lähellä, niin silloin sitä lasta saakeli vahditaan KOKO-V*TUN-AJAN. Koska ainahan noi onnettomuudet tapahtuu, kun "aikuinen oli hetken poissa", jep jep.
 
Nellien
joku ehti avaa ensin tästä aloituksen,hyvä.

ite oon samaa mieltä että jos on auki oleva ikkuna ja asuu korkeamamlla kuin maantasolla niin sitä lasta ei vaan päästetä silmistä!!

me asutaan myös yläkerroksessa, parvekkeen ovien välissä on niin korkea portti jossa on oikeat avaimella avattavat lukot että sinne ei pääse ilman mun avainnippua, kaikista tuuletus ikkunoista on otettu kahvat pois ja aina kun ne on auki on a.niissä lukitus päällä ja b. lapsi on koko ajan valvovan silmän alla!(koska ikkunasta lukituksen saa poistettuu lapsikin jos sillä on hetki aikaa näprää sitä).

Näin!
 

Yhteistyössä