Ä
äitix2
Vieras
Ja kun kotona mittaa mittarilla niin ei yhtään lämpöä. Pari viikkoa ollut pois hoidosta hoitopaikan syysloman ja oman lomamatkan takia. Varmasti kiukutellut siellä nyt sitten enemmän kuin ikinä, kun näin pitkä poissaolo ja taas hoitoon. Mutta eihän tuo ole syy laittaa kesken päivän lasta kotiin?
Mitä tekisitte? Huomenna hoitoon normaalisti?
Mitä tekisitte? Huomenna hoitoon normaalisti?