Lapsi pois kesken päivän hoidosta koska "kuumeessa?"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitix2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitix2

Vieras
Ja kun kotona mittaa mittarilla niin ei yhtään lämpöä. Pari viikkoa ollut pois hoidosta hoitopaikan syysloman ja oman lomamatkan takia. Varmasti kiukutellut siellä nyt sitten enemmän kuin ikinä, kun näin pitkä poissaolo ja taas hoitoon. Mutta eihän tuo ole syy laittaa kesken päivän lasta kotiin?

Mitä tekisitte? Huomenna hoitoon normaalisti?
 

Yhteistyössä