Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hänhän oli meidän kanssamme vuoden! Kävi kahtena päivänä viikossa kolme tuntia päivässä leikkimässä kavereiden kanssa. Kyllä 2 vuotiaskin kaipaa ikäistään seuraa joskus. Kuten kirjoitin, hänellä oli jo tuttuja päiväkodissa ja mielellään meni leikkimään.
siis uuden vauvan syntymähän ei tarkoita sitä, et sen jälkeen et mene enää kauppaan, puistoon .... kyl se elämä rullaa senkin jälkeen. ei ihme jos te kaikki masennutte ja väsytte synnytyksen jälkeen jos te jäättä neljän seinän sisälle!!!!!
en nyt ymmärrä miten tämä viesti liittyy kirjoitukseeni? En mielstäni sanonut että emme käyneet missään. Kirjoitukseni pointti oli, että lapsella säilyy siteet päiväkotiin, kun jatkaa siellä taas täysipäiväsenä vuoden kuluttua. Voitko tarkentaa?
[/quote]
Siis minä? Sitä vaan, että kyllä se pieni tapaa niitä muita lapsia muuallakin kuin järjestetysti päivähoidossa, jos vain liikut kotiseinien ulkopuolelle. enkä ymmärrä henk.koht. noita siteiden säilyttämisjuttuja. Mut jokainen tyylillään. Olen myös sitä mieltä, et virikkeitä on kotona paljon, hoidossa on sääntöjä enemmän. Itse koin et oma -03 syntynyt lapseni on enemmän sinut veljensä -04 kanssa kun eli sitä arkea koko ajan meidän kanssa.[/quote]
Ok! Et pidä siteiden ylläpitoa tärkeäksi, minä pidin. Enkä todellakaan koe, etteikö esikoinen olisi elänyt arkea kanssamme (hei, 6h/vko). Virikkeitä en todellakaan lähtenyt lapselleni päiväkodista hakemaan, mutta yritimme tehdä kokopäivähoidon aloituksesta niin pehmeää kuin mahdollista.
[/quote]
Noh itse mainitset tuon 6h/vko tuossa. on tosi pieni aika /viikko, mitähän hyötyä tuosta ihan oikeasti on?