mummi sanoi että lapsi on liian laiha (toinen)
mua oikeasti huolestutta,voiko se olla sen takia niin kun hän sanoi että olin imetänyt esikoista raskauden aikana vai stressistäkö? :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No paljoko se lapsi painaa ja kuinka pitkä on?
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Meidän mummo sanoi, että kuopsu 6kk on liian lihava, siks ei pysty kääntymään...(Menee -1käyrällä)
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No paljoko se lapsi painaa ja kuinka pitkä on?
80-82cm ja 10kg![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yksinkertainen neuvo yksinkertaiselle:Anna sille lapselles ruokaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No paljoko se lapsi painaa ja kuinka pitkä on?
80-82cm ja 10kg![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:mutta kuitenkin se ei voi olla syy että olin imetänyt lasta raskauden aikana noin 5kk ja sitten vielä stressaanut,sain vaan sen kuulla tänään ja nyt ahdistaa ja purista![]()
kaikki on mun vika :/
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Älä nyt itseäs mistään syytä :hug: normaalin kokoinen lapsi, meidän nuorin on 93cm ja 12kg...
80-82cm ja 10kg![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Älä nyt itseäs mistään syytä :hug: normaalin kokoinen lapsi, meidän nuorin on 93cm ja 12kg...
oho aika iso,vai minkä ikäinen,meillä on vast 1v3kk
80-82cm ja 10kg![]()