Lapsi menossa kaksosten synttäreille, 1 vai 2 lahjaa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
No kaks lahjaa tietenkin! Onhan nekin nyt yksilöitä! ja jos on eri mielenkiinnon kohteita niin toki sitten voi ostaa eri lahjat (jos toinen tykkää barbeista ja toinen autoista, niin ei ole järkeä ostaa kummallekin autoa). Ostaisin kuitenkin "samanarvoiset" lahjat. :)
 
vieras
Pääsääntöisesti molemmille omat, samantapaiset hankkisin eli vähän erinäköisen pakkauksen samaa juttua.

Tai jos antaa jonkin lautapelin tai muun jutun, minkä käyttöön tarvitsee useamman kuin yhden, niin silloin voi antaa yhteisenkin lahjan.
 
Saraldo
Kaksi lahjaa, koska kaksi lastakin. Mä olen ostanut lahjoja, joiden arvo on ollut 4-15?, riippuu vähän siitä, onko lapsi ja perhe muutenkin tuttu kuin vain päiväkodista. Enkä mä muutenkaan laske, minkä arvoisen olen tuolle ja tuolle ostanut. Pääasia, että se olisi kiva lahja, joka ei kuitenkaan maksa ihan maltaita.
 
Kaisa
minkä ikäsiä? mä veisin kaks lahjaa, en kumallekki samalaista, mut esim. toisiinsa liittyvää.. vaik askarteluvälineitä.. toiselle muovailuvahaa ja toiselle vesivärit
 
Voisin itse viedä yhteisenkin lahjan, esim jonku pelin, mutta sitten ostaisin varmaan molemmille jotkut pikkujutut, esim pääsiäismunat. Lahjan kattohintana minä pidän 10e/hlö. Mielestäni lahjat voivat olla yhtä hyvin erilaiset tai samanlaiset, samanarvoiset kuitenkin suurinpiirtein.
 
vieras
todellakin molemmille oma lahja! Minulla on kaksoset jo aika vanhoja mutta muistan kun pienenä he olivat pahoillaan kun saivat yhteisiä lahjoja, ei pikkulapset oikein tajua sellaista.
 

Yhteistyössä