Onko joku ollut?
lehmu 08.06.2008 #3 Alkuperäinen kirjoittaja yötär: V.J oli ja se ainakin tykkäs kovasti. Click to expand... Niinpä :hug: Kiva kuulla!
Alkuperäinen kirjoittaja yötär: V.J oli ja se ainakin tykkäs kovasti. Click to expand... Niinpä :hug: Kiva kuulla!
Neith 08.06.2008 #4 mä olen ollut, ja oli tosi loistava. oli hyvä porukka ja loistava meininski...siellä on tosi paljon keskustelua, väittelyä... etc.
mä olen ollut, ja oli tosi loistava. oli hyvä porukka ja loistava meininski...siellä on tosi paljon keskustelua, väittelyä... etc.
lehmu 08.06.2008 #5 Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään: mä olen ollut, ja oli tosi loistava. oli hyvä porukka ja loistava meininski...siellä on tosi paljon ... etc. Click to expand... Sit toi meidän neitimurkku on kyllä menossa ihan oikeeseen osoitteeseen! :heart: Aina ei jaksais vääntää rautalankaa ja "keskustella" päivänselvistä asioista: siivous, menemiset, kotiintulot ja rahankäyttö :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään: mä olen ollut, ja oli tosi loistava. oli hyvä porukka ja loistava meininski...siellä on tosi paljon ... etc. Click to expand... Sit toi meidän neitimurkku on kyllä menossa ihan oikeeseen osoitteeseen! :heart: Aina ei jaksais vääntää rautalankaa ja "keskustella" päivänselvistä asioista: siivous, menemiset, kotiintulot ja rahankäyttö :kieh: