Hyvä että menitte <3
Kyllä jos maksimimäärät antaa kuumelääkettä eikä kuume siihen reagoi, nii pitääkin olla huolissaan. Meidän tk myös antaa tuon rajaksi, lähteä näytille, sanoivat et sillon on monesti jostain muusta kyse ku normi flunssasta.
Ja itsekin olen hoitaja, ja kyllä kalskahti pahalle korvassa tuo ehkä vahingossakin sanottu sana heräteltävissä.. nukkua toki saa., mutta se hereillä olokin pitäis olla vähän parempaa kuin että jaksaa ottaa hörpyn juotavaa..
Ehkä sitä pitää jokaisen jotkut asiat oppia kantapään kautta, myös ammattilaisten. Ja minkä itsekin myönnän omasta ammattikunnastani, niin me sorrutaan liikas tuohon vähättelyyn. Lääkärit ehkä enempikin kuuntelevst sitä vanhemman vaistoa kun vanhemli sanoo ettei osaa tarkkaan selittää mutta tuntuu ettei kaikki ole nyt hyvin.
Kyllähän teitäkin ihan tosissaan otettiin kun tuo tulehdusarvokin tarkistettiin. Ja vaikka kyseessä kuinka olisi "tavallinen flunssa" ja vointi heikkenee, nii aina pitää muistaa että se virus tai bakteeri on voinut mennä verenkiertoon, jolloin ei todellakaan voi jäädä kotia odottelee, eikä asiaa päällepäin arvon hoitajatkaan pysty näkemään.
Ja vaikka kuinka tuntuis turhalta mennä sinne "naurettavaksi", niin pitää vaan aina muistas että itse on lapsen vanhempi eikä kukaan muu pidä tämän lapsen puolia. Ja se on mun mielestä vain ja ainoastasn meidän hoitohenkilökunnan vikaa, okei toki myös resurssien, jos jollekin jää kurja olo siitä että on tuonut sairaan ihmisen voinnin vuoksi näytille.
Ja viisi vuotias on oikeesti vielä tosi pieni. Se vointi voi mennä heikosta tosi huonoksi yhdessä hetkessä.
Ja toivotaan nyt vain pikaista paranemista

ja senhän ne varmasn sanokin, et jos vointi huononee, nii sit takas vaan. Mutta pikaista paranemista ja rauhallista yötä välittävälle äidillekin <3