N
niuho äitikö
Vieras
mitäs mieltä olet tästä? Olemme ulkona, meitä on muutamia aikuisia ja kaksi samanikäistä lasta (4v.) sekä 1v. ja heidän äidit. Isommat lapset leikkivät omiaan, pienin ottaa haravan ja leikkii sillä, toinen isommista lapsista tulee salaman paikalle ja vie sen pienen kädestä. (äitinsä ei sano mitään, katsoo vaan vierestä)
Sit tää samainen lapsi vie kaverinsa hatun päästä ja lähtee karkuun. (äitinsä ei sano edelleenkään mitään, katsoo vaan vierestä) Toinen lapsi saa revittyä hattunsa takaisin ja tämä toinen yrittää vieläkin viedä sen hatun toisen päästä. (äitinsä ei vieläkään sano mitään)
Sit tämä sama lapsi rupeaa kuristamaan, siis roikkuu tän toisen kaulassa kun ei sitä hattua saanut vietyä. (äitinsä ei vieläkään sano mitään, vasta sitten kun tämä toinen äiti puuttuu asiaan ja lähtee kävelemään lapsia kohti, edelleenkään tämä "kiusaajan" äiti ei puutu kunnolla tähän asiaan vaan toteaa lapselleen että eihän noin saa tehdä)
Onko tämä kuinkakin yleistä että annetaan lasten tehdä mitä vaan toisille ja äidit vaan katsoo vierestä? Minä olen ainakin omat lapseni opettanut siihen että toisia ei saa kiusata ja jos kiusaa siitä seuraa rangaistus.
Sit tää samainen lapsi vie kaverinsa hatun päästä ja lähtee karkuun. (äitinsä ei sano edelleenkään mitään, katsoo vaan vierestä) Toinen lapsi saa revittyä hattunsa takaisin ja tämä toinen yrittää vieläkin viedä sen hatun toisen päästä. (äitinsä ei vieläkään sano mitään)
Sit tämä sama lapsi rupeaa kuristamaan, siis roikkuu tän toisen kaulassa kun ei sitä hattua saanut vietyä. (äitinsä ei vieläkään sano mitään, vasta sitten kun tämä toinen äiti puuttuu asiaan ja lähtee kävelemään lapsia kohti, edelleenkään tämä "kiusaajan" äiti ei puutu kunnolla tähän asiaan vaan toteaa lapselleen että eihän noin saa tehdä)
Onko tämä kuinkakin yleistä että annetaan lasten tehdä mitä vaan toisille ja äidit vaan katsoo vierestä? Minä olen ainakin omat lapseni opettanut siihen että toisia ei saa kiusata ja jos kiusaa siitä seuraa rangaistus.