Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:minkätakia sun lapsi käy isällään jos sun tarvii edes epäillä tollaista??![]()
![]()
![]()
Eipä epäilyt riitä tapaamisten kylmäämiseen.
no kyllä. En varmasti laskisi lastani isälleen jos mun tarviis ees epäillä että on pahoinpidellyt lasta !!! mun lapsi jos on isällään ja mustelma jalassa, niin ei mun tarvitse täältä kysellä että onkohan pahoipidellyt!! koska tiedän ettei sellaista meillä tapahdu. Eriasia jos ap mustelman jälkeen eti epäilee että lasta on kohdeltu kaltoin, nin onhan siinä sitten jotain häikkää jos luulee että eksä noin tekisi
Hyvähän se on sanoa, mutta siiinä kohtaa kun oikeudesta alkaa putoilla haasteita ja vaarana on menettää kokonaan lapsi sinne, ei ole paljoa vaihtoehtoja :|
ai menettää minne??
No sinne isälleen. Jos estää tapaamisia, toinen alkaa vaatia niitä oikeuden kautta. Ja siinä kohtaa voi äidille käydä huonosti, jos vetoaa tapaamisten estämiseen pelkkien mustelmien perusteella, se ei paljoa paina.