Lapsi isänsä luona viikon, ja mustelmilla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
minkätakia sun lapsi käy isällään jos sun tarvii edes epäillä tollaista?? :o :o :o

Eipä epäilyt riitä tapaamisten kylmäämiseen.

no kyllä. En varmasti laskisi lastani isälleen jos mun tarviis ees epäillä että on pahoinpidellyt lasta !!! mun lapsi jos on isällään ja mustelma jalassa, niin ei mun tarvitse täältä kysellä että onkohan pahoipidellyt!! koska tiedän ettei sellaista meillä tapahdu. Eriasia jos ap mustelman jälkeen eti epäilee että lasta on kohdeltu kaltoin, nin onhan siinä sitten jotain häikkää jos luulee että eksä noin tekisi

Hyvähän se on sanoa, mutta siiinä kohtaa kun oikeudesta alkaa putoilla haasteita ja vaarana on menettää kokonaan lapsi sinne, ei ole paljoa vaihtoehtoja :|

ai menettää minne??

No sinne isälleen. Jos estää tapaamisia, toinen alkaa vaatia niitä oikeuden kautta. Ja siinä kohtaa voi äidille käydä huonosti, jos vetoaa tapaamisten estämiseen pelkkien mustelmien perusteella, se ei paljoa paina.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
minkätakia sun lapsi käy isällään jos sun tarvii edes epäillä tollaista?? :o :o :o

Kyllä jossain tapauksessa riittää. Soitto lastenvalvojalle riitti, sanoi vain että lasta ei ole pakko laittaa paikkaan jossa lapselle voi tapahtua jotain pahaa. Mun mielestä lapsen lyöminen on juurikin tätä.

Mustelmathan kertovatkin aina siitä että vanhempi hakkaa lastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:

Kyllä jossain tapauksessa riittää. Soitto lastenvalvojalle riitti, sanoi vain että lasta ei ole pakko laittaa paikkaan jossa lapselle voi tapahtua jotain pahaa. Mun mielestä lapsen lyöminen on juurikin tätä.

Joo, no sehän tietysti riippuu loppupeleissä sitten toisen osapuolen puhelahjoista miten käy..

ei vaan se riippuu ihan toisesta osapuolesta!. mä saisin hetkessä evättyä tapaamiset jos haluaisin, muttei ole ollut tarvetta...vielä

Sulla on varmaan sitten jotain pohjaa siinä, jos noin vahvoilla olet.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kysy lapselta mistä mustelmat tulivat.

Mun mielestä 3 mustelmaa 5 v lapsella on todella vähän :D

Samoin!

Mä todellakin toivon että kukaan ei luule että meillä pahoinpidellään tai lyödään sillä meillä kaikki kolme ovat mustelmilla.

Myönnän olevani kyllä ihan ylihuolehtivainen karhuemo muutenkin.
Siis joo, mustelmat näyttää kylä just sellasilta mitä vois tulla jossain puistossa leikkiessä.
Ja varmasti ovat käyneet viikon aikana puistoissa.

Hyvähän se on sanoa, mutta siiinä kohtaa kun oikeudesta alkaa putoilla haasteita ja vaarana on menettää kokonaan lapsi sinne, ei ole paljoa vaihtoehtoja :|

ai menettää minne?? [/quote]

Varmaan hän tarkoitti että on vaara menettää lapsi isälle kokonaan jos ei sovittuihin tapaamisiin vie. Tutulla meinasi käydä näin, hän epäili etävanhempana toimivan äidin käyttävän fyysistä väkivaltaa lapseen, ja 8-vuotias lapsi ei itse halunnut äidilleen mennä. Isä ei vienyt, ja oikeuteenhan se vietiin, lopputulos oli että lapsi on pakko viedä äidilleen kun tapaamissopimuksessa niin kerran seisoo. Äiti oli samalla hakenut lapsen yksinhuoltajuutta, mutta se ei sentään mennyt läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja Äityli kolmelle:

Samoin!

Mä todellakin toivon että kukaan ei luule että meillä pahoinpidellään tai lyödään sillä meillä kaikki kolme ovat mustelmilla.

no tuksin kukaan luulee että jos lapsella on mustelmia niin vanhemmat on hakanut

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Myönnän olevani kyllä ihan ylihuolehtivainen karhuemo muutenkin.
Siis joo, mustelmat näyttää kylä just sellasilta mitä vois tulla jossain puistossa leikkiessä.
Ja varmasti ovat käyneet viikon aikana puistoissa.

Niin, no jotta et murehtisi turhaan, keskustele tytön kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Äityli kolmelle:

Samoin!

no tuksin kukaan luulee että jos lapsella on mustelmia niin vanhemmat on hakanut

No justhan aloittaja epäilee isää ku on pari mustelmaa....?

Yhteistyössä