Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Lapsi ilman miestä? Aattelitko yleisen saunan lauteilta saada "tartunnan"?
Mut joo, jos jaksaa ja haluaa, niin miksei lasta voi yksinäinenkin haluta ja saada??
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Miks ei?
Sopi ainakin mulle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no...:sanonko suoraan.. ??
Lähipiirissäni on yksi nainen joka on näin tehnyt, enkä voi valitettavasti kunnioittaa hänen ratkaisuaan.
Lapsen isäkään kun ei tiedä olevansa isä.. Lapsilla ei kummallakaan ole isää, molemmilla eri mies.
Olen pahoillani mielipiteestäni, mutta en voi kunnioittaa ihmisiä jotka näin tekee.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Mitä ootta mieltä?
Raskaaks vaikka ei parisuhteessa ja aikomuksena saada lapsi yksin.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:mitä suotta olla pahoillaan omasta mielipiteestä. seiso mielummin rohkeasti mielipiteitten takana.
Alkuperäinen kirjoittaja en kehottaisi:tunnen yksin kasvattavia aiteja ja se ei ole hauskaa eika edes helppoa, tosi vaikeeta seka taloudellisesti etta henksesti. Ja ajattele myos lapsen kannalta, ilman isaa ei ole hyva kasvaa. 95% nuorisorikollisista on tulleet yksinhuoltaja perheista!
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja en kehottaisi:tunnen yksin kasvattavia aiteja ja se ei ole hauskaa eika edes helppoa, tosi vaikeeta seka taloudellisesti etta henksesti. Ja ajattele myos lapsen kannalta, ilman isaa ei ole hyva kasvaa. 95% nuorisorikollisista on tulleet yksinhuoltaja perheista!
noh, tuosta nyt on ihan turha saarnata mulle. oon jo yksinhuoltaja. kolmen lapsen.
Mä vaan kysyin mitä muut on asiasta mieltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja en kehottaisi:tunnen yksin kasvattavia aiteja ja se ei ole hauskaa eika edes helppoa, tosi vaikeeta seka taloudellisesti etta henksesti. Ja ajattele myos lapsen kannalta, ilman isaa ei ole hyva kasvaa. 95% nuorisorikollisista on tulleet yksinhuoltaja perheista!
noh, tuosta nyt on ihan turha saarnata mulle. oon jo yksinhuoltaja. kolmen lapsen.
Mä vaan kysyin mitä muut on asiasta mieltä![]()
Eiköhän sinulla ole jo kolmessa lapsessa ihan tarpeeksi yksin huollettavaa??
Vai minkä ikäisiä nää lapsesi ovat?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei mulla ollukkaan nälkä, säästy sun lasagnet tälläkertaa![]()
menen takasin saunaan:wave: