Lapsi ilman miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sanonko suoraan.. ??
;)

Lähipiirissäni on yksi nainen joka on näin tehnyt, enkä voi valitettavasti kunnioittaa hänen ratkaisuaan.
Lapsen isäkään kun ei tiedä olevansa isä.. Lapsilla ei kummallakaan ole isää, molemmilla eri mies.

Olen pahoillani mielipiteestäni, mutta en voi kunnioittaa ihmisiä jotka näin tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja no...:
sanonko suoraan.. ??
;)

Lähipiirissäni on yksi nainen joka on näin tehnyt, enkä voi valitettavasti kunnioittaa hänen ratkaisuaan.
Lapsen isäkään kun ei tiedä olevansa isä.. Lapsilla ei kummallakaan ole isää, molemmilla eri mies.

Olen pahoillani mielipiteestäni, mutta en voi kunnioittaa ihmisiä jotka näin tekee.

mitä suotta olla pahoillaan omasta mielipiteestä. seiso mielummin rohkeasti mielipiteitten takana.

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Mitä ootta mieltä?

Raskaaks vaikka ei parisuhteessa ja aikomuksena saada lapsi yksin.

Asia on ok. Itsekin haluaisin ja olen usein vauvakuumeessa. Asiassa on vain yksi mutta - olen mies. Tehdäänkö sopimus. Vauva sulle - toinen mulle?

mitä suotta olla pahoillaan omasta mielipiteestä. seiso mielummin rohkeasti mielipiteitten takana.

Seison, mutta täällä kun on tapana saada eriävästä mielipiteestä "ihanan" ryöpyn niskaansa.. Siksi vähän lievensin kantaani.. :)

tunnen yksin kasvattavia aiteja ja se ei ole hauskaa eika edes helppoa, tosi vaikeeta seka taloudellisesti etta henksesti. Ja ajattele myos lapsen kannalta, ilman isaa ei ole hyva kasvaa. 95% nuorisorikollisista on tulleet yksinhuoltaja perheista!

Alkuperäinen kirjoittaja en kehottaisi:
tunnen yksin kasvattavia aiteja ja se ei ole hauskaa eika edes helppoa, tosi vaikeeta seka taloudellisesti etta henksesti. Ja ajattele myos lapsen kannalta, ilman isaa ei ole hyva kasvaa. 95% nuorisorikollisista on tulleet yksinhuoltaja perheista!

noh, tuosta nyt on ihan turha saarnata mulle. oon jo yksinhuoltaja. kolmen lapsen.

Mä vaan kysyin mitä muut on asiasta mieltä :whistle:

noh, tuosta nyt on ihan turha saarnata mulle. oon jo yksinhuoltaja. kolmen lapsen.

Eiköhän sinulla ole jo kolmessa lapsessa ihan tarpeeksi yksin huollettavaa?? :o
Vai minkä ikäisiä nää lapsesi ovat?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Eiköhän sinulla ole jo kolmessa lapsessa ihan tarpeeksi yksin huollettavaa?? :o
Vai minkä ikäisiä nää lapsesi ovat?

mun lapset on ihan hyvän ikäsiä.
mutta siis missä kohassa mä oon sanonu ite tekeväni niin?

Mä en tosiaan ymmärrä tätä nykymaailman menoa, että pitäis saada lapsi tehä yksin, ettei isästä tietoakaan. Itsekästä, sanon minä, vaikka muut mitä tulis vastaan väittämään. Oma napa tärkein, lapsen parasta ei ajatella yhtään.

Yksin lapsen tekeminen on ihan ok, kunhan sen tekee oikeasti yksin (=spermapankin avustuksella). Se taas jos tekee jonkun toisen kanssa (=yhden yön hoito, poikaystävä) salaa ja dumppaa isukin kuvioista on AIVAN PERSEESTÄ.

Jos taas on niin persaukinen ettei rahat riitä inseminaatioon niin jättää sitten sen lapsen tekemättä.

Yhteistyössä