J
joku
Vieras
Onko kukaan palkannut kotiin hoitajaa lapselle/lapsille? Miten järjestely on onnistunut? Oletko ollut tyytyväinen?
Itsellä on nyt 2 lasta ja mietin, josko yrittäisi kotiin palkata lapsille hoitajaa, kun nuorin on 1-v. Vanhempi lapsi meni hoitoon vähän päälle 1-v ja siitä alkoi korvatulehduskierre. Ei haluaisi nuoremmalle samaa kierrettä, vaikka eihän tuollaista kaikille lapsille tule.
Itsellä on nyt 2 lasta ja mietin, josko yrittäisi kotiin palkata lapsille hoitajaa, kun nuorin on 1-v. Vanhempi lapsi meni hoitoon vähän päälle 1-v ja siitä alkoi korvatulehduskierre. Ei haluaisi nuoremmalle samaa kierrettä, vaikka eihän tuollaista kaikille lapsille tule.