Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Alkuperäinen kirjoittaja ja mitä:Miten niin esikoulu alkaa vasta joulukuussa? Kuten tuossa linkissä oli.
Tätä mäkin mietin, et olisko painovirhe paholainen. Joulukuuhun asti lyöty karanteeni toki on jo kohtuuton minusta.
Tottahan se on, ett yksinhuoltajalla on rankkaa silloin kun sairstaa. Yksin kun aki pitää pyörittää siitä huolimatta. Mutta hassua siitä on minusta yhteiskuntaa tai jotain muuta tahoa syyttää, sekin puoli kuuluu tähän vanhemmuteen. Elämässä ei asiat mene aina niinkuin tahtois ja yllättäin voipi olla lapsilauman kanssa yksin. Tämä on se riski minkä me jokainen vanhempi otamme.
Tämä maailma on mennyt niin mahottoman itsekkääksi. Minä ja minun elämä on niin ja niin rankkaa ja minä vasta olen kokenutkin kovia asioita, ei tuo mitään, mutta kun minä jne..
Tässä on paljon asiaa. Mutta...aina toi kuinka yh:lla niin rankkaa ja se on tekosyynä aina kaikkeen, ku on niiiin rankkaa ja valivali. kunkahan monella kellä se mies on, on myös ihan yhtä rankkaa? monien pikkulasten isät tekee tosi pitkiä työpäiviä, jos lapset on jo pedissä, niin paljonpa helpottaa sitä äitiä. ja vielä päinvastoin, rankempaahan sillä perheenäidillä on kun, pitää vielä ottaa paineita parisuhteesta, seksistä jne...
Eli peesi sille mitä lainasin tähän : sitä se on kun lapsia alkaa tekee, ei aina mee niin ruususesti ja pahinta ei ole, jos lapsi on kipee, vaikka verottaakin omia voimia, vaan se että ite tulee niin kipeeks, että on vaikee selvitytä päivästä lapsen kanssa. mutta se on sitä elämää.