Lapsi ei halua pukea kurahousuja, koska...

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kamalaa että jo noin pieni ottaa ulkonäköpaineita :eek: sanot että ei haittaa mitään vaikka näyttää pullealta koska siinä ei ole mitään vikaa! Ja kaikilla muillakin on.
 
vierailija
Minua mietityttää eräs asia liittyen siihen mitä minulle lapsena tapahtui, asia jota aikuinen ei saa lapselle tehdä, koskea vääristä paikoista. Yhdysvalloissa asuva äitini serkku mahtaisiko olla katolilainen tuo Raija Weiershauser. Hän on kieltäytynyt vastaamasta kysymykseeni onko hän katolilainen. Toisaalta tähän voi kuulua myös vakuutusyhtiön etu. Kirjoitinhan aiemmin Valproaattisurmista viime vuonna. Katolilaisella kirkolla on vakuutus, joka korvaa ainakin katolisen kirkon pappien ja mahdollisesti muidenkin po. kirkon toimihenkilöiden taholta lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetyksi tulleiden ihmisille nuo pappien teot huikeilla summilla. No minä taas olen tavannut töyhtöhyypän, joka huumasi minut kapakassa minulta itseltäni asian salaten ja väitti minulle olevansa vakuutusyhtiön lääkäri ja koetti asettaa minulle rajoja ja sääntöjä. Kaikkea maalitusta ja muuta sikaa on päälleni on elämäni aikana tullut. Varsinkin, kun ensikerran talvella 2006 yritin ensikerran tulla tästä lapsuuden koettelemuksesta ulos ja julkistaa asiaa. Tuo Amerikan serkku Raija Weiershauser laukkasi poikansa Matthewin kanssa yhtäkkiä Suomeen kyseisen vuoden Elokuussa ja isäni kukaan ja erään Muuramessa asuvan Pirjonkin mukaan minun oli ehdottoman tärkeää mennä tuohon sukutapaamiseen. Pirjon sukunimi saattaa olla Perälä, jos en aivan väärässä ole. Tämä, jos olen oikeassa on vaan pirun ovelasti piilotettu minulta. Onko tuo Katolisen kirkon vakuutushomma saanut aikaan sen, että tuon Po. kirkon piirissä on henkilöitä jotka pyrkivät tuhoamaan kaikki lapsena tuollaista kokeneet. Me emme muuten ole Jenkkejä vaan Raijakin on syntynyt Suomessa Porissa ja muuttanut muistaakseni kuusivuotiaana Yhdysvaltoihin vanhempiensa kanssa. Tyttönimeltään Raija on Mäkinen mutta saisipa vai selvää onko hän Katolilainen. Ei suostunut kommentoimaan mitään, kun asiaa häneltä yksityis viestitse tiedustelin viime talvena. Pelkkää hiljaisuutta oli vastaus. Herättää omia epäilyksiä tällainen. Vakuutusyhtiö tosin voi olla rauhassa oman käsitykseni mukaan koska en kohdannut mitään tuollaista mitä minulle tapahtui Katolisen papin taholta tai muunkaan Katolisen kirkon toimihenkilöltä...mutta mutta mikäs ajatus tämä pikkuisen oudon tätini näkemys lyödä päähäni joku vastenmielinen teologia ja taitaa olla Jalkasen Marjattakin mukana siinä onko ajatuksena saattaa minut katoliseen kirkon jäseneksi jollain kieroilulla ja koettaa lisää juonimalla repiä vakuutusyhtiöltä korvauksia??? Hieno suunnitelma mutta kun minulla saattaa siinä olla ävhän niinkuin henki vaakalaudalla niin enpä lähde. Enkä vakuutuspetoksista innostu muutenkaan
 
vierailija
Miksi pitää yleensäkin käyttää kurahousuja tai hiostavaa sadetakkia ? Nykyään monet lasten ulkovaatteet on täysin vedenpitäviä eikä kuravaatteet tuo mitään lisäarvoa. Itse en ole ostanut tai puetattunut yksiäkään lapsilleni missään vaiheessa. Päiväkotiinkin ilmoitin että lapsen vaatteet kestävät kyllä vettä ja asia oli sillä selvä. Koskaan eivät ole olleet läpimärkiä. Mitä likaan tulee niin isoimmat kurat lähtee harjaamalla tai suihkuttamalla ja pesukone hoitaa loput. Turha noista kuriksista on tapella, lapsestakin ikävät päällä.
 

Yhteistyössä