Lapsi 1v 10kk, mitä voitais askarrella ja leipoa jouluksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me tehtiin joku joulu pienten kans joulukortit niin, et leikkasin läjän pieniä tonttulakkeja kartongista ja lapset sai liimata niitä sikinsokin siniselle kartongille. Sit piirsin joka tontulle silmät ja lakkiin kulkusen kultatussilla. Tuli aika jänniä kortteja. :D

Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Me tehtiin joku joulu pienten kans joulukortit niin, et leikkasin läjän pieniä tonttulakkeja kartongista ja lapset sai liimata niitä sikinsokin siniselle kartongille. Sit piirsin joka tontulle silmät ja lakkiin kulkusen kultatussilla. Tuli aika jänniä kortteja. :D

Kiva idea, tätä voisimme kokeilla. :) Lisää vinkkejä!

viime vuonna tein tuon ikäisen kanssa sellaisia kortteja, mihin lapsi sormenpäällä painoi muutaman vaalean täplän tontun naamaksi, ja huovasta leikkasin pienet punaiset tonttuhatut, jotka liimattiin näiden päähän.

Mä oon saanu sellaisia kortteja jossa oli tehty lapsen kämmenellä tonttulakki, kämmen ja peukalo maalattu sormivärillä punaiseksi, peukalon pää valkoiseksi
Nopee tossa hommassa pitää varmaan olla kun se käsi menee äkkiä nyrkkiin.

Pipareita voit tehdä

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
viime vuonna tein tuon ikäisen kanssa sellaisia kortteja, mihin lapsi sormenpäällä painoi muutaman vaalean täplän tontun naamaksi, ja huovasta leikkasin pienet punaiset tonttuhatut, jotka liimattiin näiden päähän.

Tätä voisikin kokeilla =)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mä oon saanu sellaisia kortteja jossa oli tehty lapsen kämmenellä tonttulakki, kämmen ja peukalo maalattu sormivärillä punaiseksi, peukalon pää valkoiseksi

Pipareita voit tehdä

En ymmätänyt miten tosta tulee tonttulakki?

Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Pipareita voit tehdä

En ymmätänyt miten tosta tulee tonttulakki?

käsitän niin, että kämmen on kuvassa ylösalaisin, eikä muita sormia siis värjätä kuin peukalo.

Yhteistyössä