V
Vieras
Vieras
Minkälaisia kortteja vois tuon ikäisen kanssa tehdä? Ja kummeille olisi kiva tehdä jotain joulukarkkeja itse jne.. Mulla pää on ihan tyhjä! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:Me tehtiin joku joulu pienten kans joulukortit niin, et leikkasin läjän pieniä tonttulakkeja kartongista ja lapset sai liimata niitä sikinsokin siniselle kartongille. Sit piirsin joka tontulle silmät ja lakkiin kulkusen kultatussilla. Tuli aika jänniä kortteja.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:viime vuonna tein tuon ikäisen kanssa sellaisia kortteja, mihin lapsi sormenpäällä painoi muutaman vaalean täplän tontun naamaksi, ja huovasta leikkasin pienet punaiset tonttuhatut, jotka liimattiin näiden päähän.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mä oon saanu sellaisia kortteja jossa oli tehty lapsen kämmenellä tonttulakki, kämmen ja peukalo maalattu sormivärillä punaiseksi, peukalon pää valkoiseksi
Nopee tossa hommassa pitää varmaan olla kun se käsi menee äkkiä nyrkkiin.
Pipareita voit tehdä
Alkuperäinen kirjoittaja apua:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mä oon saanu sellaisia kortteja jossa oli tehty lapsen kämmenellä tonttulakki, kämmen ja peukalo maalattu sormivärillä punaiseksi, peukalon pää valkoiseksi
Nopee tossa hommassa pitää varmaan olla kun se käsi menee äkkiä nyrkkiin.
Pipareita voit tehdä
En ymmätänyt miten tosta tulee tonttulakki?