Eemiliina :hug: On tosiaan kurja joulu ollut sinulla! Onneksi kuitenkin pieni voi hyvin
Onnea
Mörkötys ja
Nuppu81 ja tervetuloa!! :flower:
Ambrosialle ja
Scarlethille onnea ultrakuulumisista
Lumi72: Muistan, että ihmettelin ensimmäisessä raskaudessa elohiirtä virtsarakon seudussa vähän ennen kuin liikkeet alkoivat tuntua. En tiedä mistä mahtoi johtua, liekö samaa kuin sinulla?
Meriann: Mä varasin neuvola-ajan jo ennen ultraa kun oli nuo pyhät sotkemassa kuvioita. Aiemmin oon varannut vasta ultran jälkeen ja sekin on olllut ihan ok. Ja nuo reilut pari viikkoa ekaan ultraan ovat niiiin pitkiä, pidempiä kuin testipäivään. Tsemppiä!
Helmimama: Kiitos, nautin yöunista vielä, ja päiväunista, ja ja... kun ei meinaa mikään unimäärä taas riittää
Valvoskelu on kyllä ikävää. Miten päivät kuluu, saatko päivällä nukuttua?
Jadekivellä ihana massu!
Lila: mulla ainakin Obsidan aiheuttaa saman efektin. Viimeksi oli tosi inhottava ummetus ja se helpotti kun aloitin rautakuurin
Tosin mulle ei tullut mitään kipuja tms. siitä.
Jeanna: Minä olen ainakin käynyt sekä salilla että spinningissä raskaana, eikä siinä kai mitään ongelmaa ole, kunhan soveltaa jotkut liikkeet masulle sopiviksi. Siis ei makaa sen päällä tms. Itse en tykkää sykemittareista muutenkaan, olen mennyt ihan fiiliksen mukaan ja hidastanut tahtia jos on tuntunut liian rankalta. Molemmissahan voi hyvin säädellä treeniä omien tuntemusten mukaan.
Olen muuten taivastellut tuota samaa ihmettä, miten ne ovat labrassa tehneet tuollaisen lapsen ja minä olen vielä synnyttänyt sen, ja meilläkin nämä ovat samasta keräyksestä peräisin
Ostin Väestöliitosta Pupujuttuja-kirjasen, jossa on eläintarinoita vaihtoehtoisista lisääntymistavoista... ehkä joskus voin sen avulla selittää asian lapsille.
Mä en ole vielä käynyt pelkopolilla, mutta terkka puhui, että tekee myöhemmin sinne lähetteen, kuulemma joskus puolen välin jälkeen. Eipä kai sinne ole syytä kauhean aikaisin mennäkään.
).( Me käytiin eilen kontrolliultrassa ja siellä meidän pieni edelleen uiskenteli ja sydän sykki kovasti :heart: Hienosti oli kasvanut, liikuskelikin pikkuisen ja käsiä ja jalkoja pystyi aavistelemaan jo
Tämä oli siis mielenrauhaultra, ehkä voisin nyt rauhoittua vähäksi aikaa. Kerrottiin uutiset lähipiirille, mutta olihan ne jo mokomat arvanneet
Lääkärissä kehuskelin, että väsytys on jo vähän vähentynyt, mutta sieltähän se tuli takaisin ja nyt nukahtelen taas minne sattuu. Onneksi on viikonloppu!
Musta on tullut kauhea sohvaperuna, enkä jaksa mennä salille ja mussutan vaan suklaata päivät pitkät. Maha näyttää ihan siltä kuin olisin vähintään pari kuukautta pidemmällä.
Mulle voisi päivittää
np-ultra 4.2. ja muuttaa synnäriksi
Kättärin.
Pikku-karhu ja Onni 8+5