Scarleth mä taidan myös lopettaa testaamisen.. ostin eilen lisää testejä ja oletin että testiviiva olisi vahvempi kuin kontrolliviiva. Viivat olivatkin tasapaksut ja sain siitä aihetta ajatella että hormoni ei ole noussut niin kuin pitäisi. Olen tässä vatvonut ja miettinyt ja jopa ajatellut että oireetkin ovat vähentyneet..
sebu, mä luulen että tuon takia ei ole aihetta panikointiin. Esim. viimeksi kun itse testasin, niin Pregcheckissä oli testiviiva ihan selkeästi kontrolliviivaa vahvempi, mutta Sofi One Stepissä viivat kutakuinkin yhtä paksut. Eli luulisin, että eri merkkisillä testeillä on joku raja-arvo sille, mihin saakka se testiviiva ylipäätään tummenee. Uskoisin siis, ettei kannata odottaa että viivat maailman tappiin saakka loogisesti jatkaa tummumistaan
Jos sulla on kuitenkin vahvat testiviivat, niin jätä testailu sikseen ja keskity odottelemaan seuraavaa ultraa. Kaikkihan ei koskaan saa edes kunnollista tummaa testiviivaa, ja silti kaikki on ihan hyvin
No, paraskin sanoja tässä olen, mutta parasta olisi vaan relata ....
Tuo oirekyttäys varmaan kuuluu asiaan myöskin. Mitä tässä nyt itse vähäoireisena olen yrittänyt lueskella kanssaraskautuneiden tarinoita, niin kyllä kaikilla tuntuu oireet tulevan ja menevän, isolla joukolla ei ole oireita juuri nimeksikään, ja kaikki siitä joukosta tuntuu olevan ihan yhtä skeptisiä oman raskautensa suhteen
Oliko sulla tarkoitus mennä ar-ultraan, ja koska se on? Sen jälkeen varmaan voi panikoinnin unohtaa, edes hetkeksi...
Cisulle tervetuloa mukaan ja pahoittelut että tilanne on nyt vähän epävarma ja ikävän kuuloinen :hug: Samaa olisin kysynyt kuin sebukin, eli oletko saanut tietoa onko vastaavia tilanteita ollut kenelläkään siten, että kaikki olisi jatkunut ihan hyvin? Luonto on ihmeellinen, uskoisin että kaikki on kuitenkin mahdollista eli toivotaan että sinäkin saisit seuraavassa ultrassa hyviä uutisia!
Täällä edelleen aika vähäoireista meininkiä. Päiväunet maistuu, hengästyn tosi helposti, rinnat aristaa ihan vähäsen kuten ovat tehneet koko ajan, ja viime päivinä on aamulla tullut ihan nopeita ällötysolon häivähdyksiä jotka sitten kylläkin menevät ihan hetkessä ohi. Mahassa oli taas viikonloppuna ihan selkeä menkkamainen jomottelu jota vähän säikähdinkin, mutta eiköhän sekin voi olla ihan asiaankuuluvaa kohdun "kasvukipua" tms.
Liikkumista oon yrittänyt jatkaa, vaikka jo kävelylenkki tai löysä salitreeni tuntuu saavan musta aivan puhdin pois
Ja tuo äärimmäisen helposti tuleva hengästymisen tunne tuntuu vähän epämiellyttävältä, joten juoksemista en ole sitten viitsinyt edes yrittää (ehkä pitäisi...). Tuolla "vanhusketjussa" olen saanut pidemmällä olevilta vinkkejä, että kannattaa liikkua sen mitä vaan hyvin jaksaa, ettei sitten loppuraskaudessa huono kunto kostaudu.
Puuh, nyt saisi päivät kulua nopeasti, ar-ultra viikon päästä...
t. Scarleth 6+4