Heippa
sebu Mä voisin varovasti ilmoittautua tänne, vaikka vielä vähän varovainen olenkin laskemaan itseäni plussanneeksi, yksi alkuraskauden keskenmenokin kun on takana. Nyt menossa rv 5+6 ja just äsken tein viimeisen digitestin joka sanoi nyt Raskaana 3+, eli kaipa täytyy uskoa - kolmen digitestin ja noin kahdeksan tavallisen testin jälkeen
Plussa tuli 3. IVF:stä, taustalla vähän vajaan vuoden yrittäminen ja sitä ennen ex-miehen kanssakin jo hoitohistoriaa. Nykyisen puolison kanssa mentiin hoitoihin heti kun yritys aloitettiin, koska molemmilla tahoillamme lapsettomuustaustaa ja kumpikaan ei olla ihan nuoria ruususia enää...
Aika epäuskoiset on fiilikset, ja olo ei ole yhtään raskaanaoleva
Ar-ultra on puolentoista viikon päästä, eli siihen saakkahan tässä ei oikein uskalla tuudittautua yhtään mihinkään mutta nämä testailut ja digin kasvava viikkolukema antavat vähän uskoa siihen, että ehkä siellä saattaa jotain elämää oikeasti olla.
Onko sulla sebu minkäänlaisia oireita tai tuntemuksia? Mä olen ollut hyvin vähäoireinen tähän asti, pientä mahajuilintaa, lievää närästelyä, rinnat aristaa ihan vähäsen. Kaikenkaikkiaan jos ei oltais hoidoissa ja sen takia ei olisi itseään kytännyt niin paljon, niin oireista olisin kyllä voinut väittää että raskaana en ainakaan ole
Menkat oli jo muutaman päivän myöhässä kun testasin, ja se oikeastaan olikin se ainoa "oire" mistä epäilin että sittenkin on tärpännyt, mulla kun ei ikinä hoitokierroissa ole menkat myöhästyneet.