Ahh, vihdoin pääsen tänne kunnolla vastailemaan teille. Pitkin päivää katoin, että hitto aika kuluis niin pääsen vastailemaan"
Ihme tuhru-aalto kylläkin.
Toivottavasti kellään ei tarkoita mitään pahaa!!! <3
Ja kuulema oikeasti tuo RUSKEA tuhru ei ole pahaa. Mulla kylläkin tuli sellaisia "hiutaleita" sieltä mukana... Loppujen lopuksi en saanut oikein vastausta mikä oli vikana. Mutta tuossa myöhemmin hieman selvitystä...
Tuba: IHANAA; Onnea pikkuisesta pavustasi! (VÄhän myöhässä, onhan tästä jo viitisen päivää, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan)
Yrittivätkö saada vielä tuolloin sydänääniä kuuluviin siellä ultrassa?
Toivotaan, että vuotosi ei meinaa mitään pahaa!!! <3
Kultapuro: Ohhoh, mikä (oksennus) reissu. =D Toivottavasti pahaolosi hellittäisi jo!
Minnie: Kiitos kamalasti tsempityksistäsi! <3 Voihan hemoglobiini! Onko siihen jotain hoitoa?
(.) 6+0 shokkipäivä takana. Kävin sitten sen vuodon takia lääkärissä. Hyvinä uutisina oli, että pikkuinen alkio oli kohdunsisäinen ja viikkoihinsa nähden oikean kokoinen!!! <3 (Sydän ääniä ei kuulunut, mutta ei kai pidäkään vielä)
Mutta pikkuisen möykyn vieressä oli puolta pienempi toinen möykky.
Nyt surkastumassa pois. Mutta kohdun suu oli kiinni, joten ei vaikuta lääkärin mielestä keskenmenolta!(?) Joten tämä pikku-möykky ei ilmeisesti ollu syy vuotoon, vaikka olikin jo menehtynyt
Eli vastausta vuotoon en saanut...
Lääkäri kysyi pari kertaa, että montako alkiota meille siirrettiin, kun näki nämä kaksi.
Ja hassuinta, että meille siirrettiin vain yksi alkio!
Olen onnellinen, että tämä yksi edes on kunnossa!!! <3
Mutta toisaalta harmittaa, olisihan identtiset kaksoset olleet ihania. Mutta tosiaan yksikin riittää <3
Kunhan tämä "surkastunut" ei vedä tätä toista mukanaan pois... Joka on ilmeisesti suht. yleistä.
Voi että.. Mä niin lähetän teille tsemppiä!!!