Joo toivotaan @Karhurouvanen ettei oo allergiaa!
Ja kiitos vielä kerran ihanista tsemppaavista kommenteista kaikille! Kai tuo nukuttu yö vähän auttoi, mutta eihän tää murehtiminen lopu ennen kuin se alkio menee joko roskikseen tai siirretään. Eilinen meni tosiaan itkuisesti ja tänäänkin ajattelin itkeä jos itkettää. Mutta kai tuo yksi yö tuossa välissä auttoi selvittämään ajatuksia. Tuli jo eilen mieleen että tämähän on vähän kuin mun kevään inssit nopeutettuna, kun niitä inssejä oli kolme kuten nyt muniksiakin, ja yhdessä ilmeisesti tapahtui hedelmöitys kun raskaustestissä oli vahvistuva haamu pari päivää. Tosin saattoihan jossain inssissäkin olla tyhjäkin follikkeli, mistäs sen tietää. Kiva ajatus tietenkin periaatteessa, ettei mene 1kk per folli turhaan jännittämiseen vaan nyt saa kerralla yrittää hedelmöittää ne, mutta toisaalta tähän ivf:n käyntiinsaamiseen meni juurikin se n. 3kk jossa olisi tehty kolme inssiäkin. No mutta jos tästä nyt jää nollatulos niin sitten seuraavaan yritykseen ei toivottavasti mene kolmea kuukautta.
Mikä @sara3 vointi? Oletko jo kotona? Sori jos olen missannut.
Ja kiitos vielä kerran ihanista tsemppaavista kommenteista kaikille! Kai tuo nukuttu yö vähän auttoi, mutta eihän tää murehtiminen lopu ennen kuin se alkio menee joko roskikseen tai siirretään. Eilinen meni tosiaan itkuisesti ja tänäänkin ajattelin itkeä jos itkettää. Mutta kai tuo yksi yö tuossa välissä auttoi selvittämään ajatuksia. Tuli jo eilen mieleen että tämähän on vähän kuin mun kevään inssit nopeutettuna, kun niitä inssejä oli kolme kuten nyt muniksiakin, ja yhdessä ilmeisesti tapahtui hedelmöitys kun raskaustestissä oli vahvistuva haamu pari päivää. Tosin saattoihan jossain inssissäkin olla tyhjäkin follikkeli, mistäs sen tietää. Kiva ajatus tietenkin periaatteessa, ettei mene 1kk per folli turhaan jännittämiseen vaan nyt saa kerralla yrittää hedelmöittää ne, mutta toisaalta tähän ivf:n käyntiinsaamiseen meni juurikin se n. 3kk jossa olisi tehty kolme inssiäkin. No mutta jos tästä nyt jää nollatulos niin sitten seuraavaan yritykseen ei toivottavasti mene kolmea kuukautta.
Mikä @sara3 vointi? Oletko jo kotona? Sori jos olen missannut.