Lapsettomuushoidoissa olevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimerkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
@Toivotonvieralija Mahtavaa, loistava hCG-lukema! Toivottavasti tästä nyt tämän ryhmän onni tosiaan kääntyisi! Mullakaan ei oo mitään muita oireita edelleenkään, kuin nälkä ja väsymys. Lihanhimo myös iskenyt. Mutta muut oireet loistavat poissaolollaan.

Kiitos ja onnittelut vielä uudestaan myös sinulle ❤❤ Nälkää ja väsymystä ollut täälläkin, muttei kuitenkaan mitenkään radikaalisti. Loppuiko sinullakin siis kohtutuntemukset? Mulla oli niitä ja rintojen kihelmöintiä kiinnittymisen aikaan, mutta nyt enää hyvin hyvin lievänä jotain painetta kohdun seudulla ja rinnoissa ei enää tunnu mitään.

• Tykkää
Reactions: Zelina
Kiitos ja onnittelut vielä uudestaan myös sinulle ❤❤ Nälkää ja väsymystä ollut täälläkin, muttei kuitenkaan mitenkään radikaalisti. Loppuiko sinullakin siis kohtutuntemukset? Mulla oli niitä ja rintojen kihelmöintiä kiinnittymisen aikaan, mutta nyt enää hyvin hyvin lievänä jotain painetta kohdun seudulla ja rinnoissa ei enää tunnu mitään.
Mulla on sun kanssa oireet ihan identtiset. 😅 Kohtutuntemukset käytännössä loppuivat kiinnittymisen jälkeen. Joskus ajoittain tuntuu jotakin, mutta ei mitään huomionarvoista. Rinnat ovat vähän turvonneet, mutta eivät arista, niissäkin jotain pientä tuntemusta välillä, tulee ja menee. Eli hyvin vähillä oireilla ollaan täälläkin. Hankalaa, kun ei oikein osaa suhtautua tähän oireettomuuteen. Ehkä pitäisi vaan iloita. 😊 Väsymystä on kyllä kovasti. Aloin eilen pilkkimään sohvalla jos seiskan aikaan illalla. 😂

• Haha
Reactions: Toivotonvieralija
@MyMa astaan alustavasti @sara3 n puolesta että punktio on huomenna.

Ja jee Myma samikset tosiaan! Ymmärsinkö oikein että tässä kierrossa sulla ei ole vielä katsottu limistä? Minäkin äsken mietiskelin limisasioita. Se on nyt kasvanut hyvin, tänään 7 pilkku jotain. Kauhistuttaa vaan jotenkin kun siihen mahd. siirtoonhan on vielä yli viikko ja sen pitäisi säilyä freesinä siihen asti. Luge alkaa kyllä jo punktion jälkeisenä päivänä joten pitäisihän sen limiksen säilyä. Mulla on vaan viimeiset kaksi kiertoa sisältänyt ikävän ennenaikaisen tiputteluyllätyksen, joten usko vuotokontrolliin ja limiksen säilyvyyteen on horjunut.

Hain äsken Ovitrellen huomista varten apteekista kun oli hyvä hetki. Aika ärsyttävä tuo katkeamaton kylmäketjuvaatimus nyt just tänään näillä mun aikatauluilla. Ovitrelle on nyt pari tuntia työpaikan jääkaapissa läpinäkymättömässä pussissa niin että olen poistanut siitä sen ohjelapun, jossa lukee mun nimi. XD Toivotaan että mitään jääkaapin siivousta ei tule juuri tässä välissä
Ei oo katsottu eikä mulla ikinä katsotakaan varsinaisessa siirtokierrossa ennenkuin vähän ennen siirtoa. Mulla siis täyslääkkeellinen kierto eli tuota sun tiputtelu/läpivuoto-ongelmaa ei ole.

Mulla mennyt siis kaikki siirrot (7 kpl) suurinpiirtein näin: siirtoa edeltävässä kierrossa aloitan kp2 estrogeenilisän semiannoksella. Ultrataan noin kp15. Siinä ultrassa päätetään keltarauhashormonin aloitus (Provera) jolla saadaan aikaan siirtokierron aloittava tyhjennysvuoto.

Kun vuoto alkaa (=siirtokierto), kp2 aloitan taas estrogeenin, nyt isolla annoksella koska tarkoitus kasvattaa limis alkiota varten. Ultralla tsekkaus n. kp10-13 (tällä kertaa kp12 eli tuleva torstai) että limakalvo on hyvällä mallilla, siitä seuraavana päivänä kp 13 aloitan cyclogestit, siirto yleensä n. Kp17-18 (kun mulla blastoja eli 5-päiväisiä, eli cyclot alkaa 5 pvä ennen siirtoa).

Tässä on joustonvaraa juuri siksi koska oma kierto ei puske väkisin läpi; esim. siirtopäivää voidaan siirtää useita päiviä.

Tällä tyylillä on 3/7 siirrosta johtanut raskauteen, joten en osaa hirmuisen tyytymätönkään olla...

Mulla on sun kanssa oireet ihan identtiset. 😅 Kohtutuntemukset käytännössä loppuivat kiinnittymisen jälkeen. Joskus ajoittain tuntuu jotakin, mutta ei mitään huomionarvoista. Rinnat ovat vähän turvonneet, mutta eivät arista, niissäkin jotain pientä tuntemusta välillä, tulee ja menee. Eli hyvin vähillä oireilla ollaan täälläkin. Hankalaa, kun ei oikein osaa suhtautua tähän oireettomuuteen. Ehkä pitäisi vaan iloita. 😊 Väsymystä on kyllä kovasti. Aloin eilen pilkkimään sohvalla jos seiskan aikaan illalla. 😂

Hassua nää identtiset oireet 😅 Ja kyllä pitäisi varmaan osata iloita oireettomuudesta, mutta tällä taustalla kuitenkin mieluummin valitsisi ne oireet. Muistan esikoisen raskaudesta että oireet tulivat ja menivät, mutta päiväkirjan mukaan vahvoja kramppeja on kuitenkin ollut lähes päivittäin silloin, joskin ovat menneet nopeasti ohi. Silloin oli myös näillä dpo:lla infernaalinen väsymys, just sellaista että halus 20 aikaan nukkumaan.

Mutta nyt olen ainakin lopettanut testailun ja seuraava etappi onkin sitten varhaisultra :-)

• Rakkaus
Reactions: Zelina
@MyMa minulla on punktio huomenna. Olotilani on fyysisesti edelleen tosi hyvä. Pientä jomotusta tuntuu munasarjoissa, mutta ei mitenkään erityisen epämukavaa vaan samanlaista kun normaalisti ovulaation aikaan.

Olen niin fokusoitunut huomiseen, että en osaa ajatella eteenpäin. Minulla on kuitenkin paljon opeteltavaa siirtoasioista, jos sinne asti tulen joskus pääsemään. Tiedän, että koska minulla on puolisoni kanssa jo kaksi lasta (plus kolme keskenmenoa), niin mahdollisuudet onnistumiseen ovat hyvät. Sitä ei vaan halua "ylpistyä" liikaa, koska oma kokemukseni on että aina kun olen alkanut luottaa johonkin asiaan, niin se on sitten mennyt metsään.

Toivon, että en saisi sitä hyperiä, koska olisi aivan uskomattoman ihanaa päästä nyt perjantaina alkionsiirtoon. En pysty käsittämään, että mahdollisuus siihen on (ainakin teoriassa) niin lähellä. Tiedän kuitenkin, että jos annan itseni unelmoida perjantaista niin silloin varmasti saan sen hyperin ja vaan petyn. Ja toki tuo skenaario vaatii, että on siirrettävää ja siihen en uskalla täysin luottaa.

Olihan ne follit kasvaneet ja onneksi lisääntyneetkin yhdellä. Eli 6 joista 2 oikealla ja 4 vasemmalla. Suurin on 17 ja pienin 10, muut siltä väliltä. Punktio sovittiin torstaille. Lääkäri vaikutti tyytyväiseltä eikä puhunut mitään sellaista, että nuo pienimmät follit ei ehtisi mukaan, mutta kai siinä nyt sellainen riski kuitenkin on .

Sovittiin jo optimistisesti alkionsiirtopäiväkin tiistaille. Nyt on aika rauhallinen ja innokas olo, kun aikataulut on järjestelty ja lyöty lukkoon. Menopuriakaan ei tarvitse ostaa enempää. Eilen olin vielä varma että joudun törsäämään vielä tyyliin neljään 1200IU -kynään XD

Mahtavia uutisia! Minun olotilaani on rauhoittanut hirveästi se, että punktiopäivä sovittiin ja se on nyt kalenterissa. Tulen huomenna illalla kertomaan oman kokemukseni siitä. Tällä hetkellä olo on rauhallinen ja odottava, jopa iloinen. En edelleen hirveän paljon odota etenkään puudutuspiikkiä ja ajatus pitkästä neulasta emättimessä ei tunnu erityisen hyvältä, mutta vihdoin tapahtuu jotain! Jos olisin jatkanut Letrozolin käyttöä ja inseminaation yrittämistä, olisin tällä hetkellä todennäköisesti vasta n. 1-3 viikon päästä ovulaatiosta.

Tämän IVF:n takia tuntuu, että olisin jollain nopealla kaistalla ja ajatukset eivät ehdi melkein mukaan. Letrozolien kanssa ei muuta ehtinytkään kun ajatella kun mitään ei tapahtunut 9 kk aikana. Nyt jo kahdessa viikossa on jotenkin saavuttanut monta etappia. Ja toki menettänyt rahaa, mutta tällä hetkellä tuntuu että se raha on sijoitus mielenterveyteeni. :D

Mahtavia uutisia! Minun olotilaani on rauhoittanut hirveästi se, että punktiopäivä sovittiin ja se on nyt kalenterissa. Tulen huomenna illalla kertomaan oman kokemukseni siitä. Tällä hetkellä olo on rauhallinen ja odottava, jopa iloinen. En edelleen hirveän paljon odota etenkään puudutuspiikkiä ja ajatus pitkästä neulasta emättimessä ei tunnu erityisen hyvältä, mutta vihdoin tapahtuu jotain! Jos olisin jatkanut Letrozolin käyttöä ja inseminaation yrittämistä, olisin tällä hetkellä todennäköisesti vasta n. 1-3 viikon päästä ovulaatiosta.

Tämän IVF:n takia tuntuu, että olisin jollain nopealla kaistalla ja ajatukset eivät ehdi melkein mukaan. Letrozolien kanssa ei muuta ehtinytkään kun ajatella kun mitään ei tapahtunut 9 kk aikana. Nyt jo kahdessa viikossa on jotenkin saavuttanut monta etappia. Ja toki menettänyt rahaa, mutta tällä hetkellä tuntuu että se raha on sijoitus mielenterveyteeni.
Oikein paljon tsemppiä punktioon ja toivotaan loistavaa satoa!

Tulipas vähän säätöä äsken kun tajusin että minä ja lääkäri oltiin laskettu väärin että Menopurit riittäisivät vielä tälle illalle. Tuijotin sitä kynää, laskin uudestaan ja tajusin että niin siis tässä on jäljellä 300 eikä 400IU... Onneksi hoitaja oli pistosopetuksessa sanonut, että niissä kynissä on yleensä kyllä vähän enemmän kuin mitä on luvattu. Lähdin tätä nyt kokeilemaan ja tajusin, että sitten kun se lääke oikeasti loppuu niin se annostelupää ei vaan suostu naksumaan enää. Se viimeinen kynä naksui 350:n asti. Jo loppuneeksi julistettu sitä edellinen kynä naksui vielä kans just sen 50IU ylimääräistä. Että ihan vaan FYI tulevillekin sukupolville.

Noniin mutta nyt siis pistettävänä enää Ovitrelle huomenna. Ihanaa! Fyremadelin pistäminen oli aika kivuliastakin niin sitä varsinkaan ei tule ikävä.

Tsemppiä punktioon @sara3 ! ❤️ Ja lämpimät onnittelut myös @Toivotonvieralija 🤩

Jännittää jo valmiiksi @näännä , @MyMa, @Mariamimi ja @Karhurouvanen (kävitkö eilen Virossa?) puolesta 🤭❤️

Olen mennyt viikoissa sekaisin, milloin sulla @haaveillen on suunnittelukäynti?

Oma napa, kävin viime viikolla uudestaan varhaisultrassa (silloin 9+5) ja pikkuinen oli kasvanut juuri niin paljon kuin piti joten olen saavuttanut jonkinlaista mielenrauhaa ja muutamalle jo uskaltanut kertoakin. Laskettu on siis huhtikuun lopussa.

Punktio on nyt takana.
Aamulla herätessäni kuulostelin edelleen oloani ja se oli jälleen oireeton. Ei mitään turvotukseen viittaavaa eikö myöskään mitään nippailuja. Aloin jo pohtia, voiko munasolut jotenkin imeytyä elimistöön.

Punktio meni hyvin ja edelleen olen yllättynyt tämän prosessin kivuttomuudesta. Sain kanyylin käteen ja sitä kautta kipulääkettä. Sen "neulaultrausdildon" laitto ja puudutteen pistäminen tuntui vain hieman ja ei ollut ollenkaan niin paha mitä oli jännittänyt. Olen kokenut kivuliaampia inseminaatioitakin.

Kipulääkettä lisättiin pari kertaa, mutta en missään vaiheessa ollut kipeä. Enemmänkin välillä vaan tuntui hieman epämukavavuutta ja siihen sitten laitettiin lisää lääkettä.

Follit kerättiin ja siirryin toiseen huoneeseen lepäilemään. Jonkin verran munasarjan kohtia jomotti, mutta Panadol 1g + Burana 600mg auttoi alle tunnissa ja jopa pyöräilin kotia. Tuosta pyöräilystä en kertonut klinikalle, koska en tiedä miten sallittua se on. Pyörä vaan oli ainut kulkuväline, jonka avulla ehdin töistä toimenpiteeseen.

Nyt olo on hyvä, mutta uskon että yöksi täytyy olla vielä kipulääkettä. Sain ohjeeksi juoda vettä ja etenkin vissyä suositeltiin. Hyperin riski on olemassa, eli minun tulee kuulostella vartaloani kunnolla lähipäivät. Jos vointi on hyvä, niin perjantaina iltapäivällä siirretään 3. päiväinen alkio. Kaikki mahdolliset alkiot pakastetaan nyt 3-päiväisinä, koska viikonloppu osuu väliin. Se ei minua haittaa, koska en suoraan sanottuna oikein ole perehtynyt noiden alkioiden pakastusjuttuihin eli tässä asiassa
tietämättömyys on autuutta. :D

Huomenna saan tietää hedelmöittyneiden/kypsien munasolujen määrän, mutta niitä saatiin tänään 18kpl. Tuohon määrään suhteutettuna on todella outoa, että en ole tuntenut painetta ja turvotusta.

Tsemppiä punktioon @sara3 ! Ja lämpimät onnittelut myös @Toivotonvieralija

Jännittää jo valmiiksi @näännä , @MyMa, @Mariamimi ja @Karhurouvanen (kävitkö eilen Virossa?) puolesta

Olen mennyt viikoissa sekaisin, milloin sulla @haaveillen on suunnittelukäynti?

Oma napa, kävin viime viikolla uudestaan varhaisultrassa (silloin 9+5) ja pikkuinen oli kasvanut juuri niin paljon kuin piti joten olen saavuttanut jonkinlaista mielenrauhaa ja muutamalle jo uskaltanut kertoakin. Laskettu on siis huhtikuun lopussa.

Onnea hyvistä ultrauutisista 🫶 toivottavasti pääset nyt nautiskelemaan ja huolet jäisi taka-alalle 😊

Suunnitteluun on 4vkoa. Eli vielä on päiviä kulutettavana. 🫣

Punktio on nyt takana.
Aamulla herätessäni kuulostelin edelleen oloani ja se oli jälleen oireeton. Ei mitään turvotukseen viittaavaa eikö myöskään mitään nippailuja. Aloin jo pohtia, voiko munasolut jotenkin imeytyä elimistöön.

Punktio meni hyvin ja edelleen olen yllättynyt tämän prosessin kivuttomuudesta. Sain kanyylin käteen ja sitä kautta kipulääkettä. Sen "neulaultrausdildon" laitto ja puudutteen pistäminen tuntui vain hieman ja ei ollut ollenkaan niin paha mitä oli jännittänyt. Olen kokenut kivuliaampia inseminaatioitakin.

Kipulääkettä lisättiin pari kertaa, mutta en missään vaiheessa ollut kipeä. Enemmänkin välillä vaan tuntui hieman epämukavavuutta ja siihen sitten laitettiin lisää lääkettä.

Follit kerättiin ja siirryin toiseen huoneeseen lepäilemään. Jonkin verran munasarjan kohtia jomotti, mutta Panadol 1g + Burana 600mg auttoi alle tunnissa ja jopa pyöräilin kotia. Tuosta pyöräilystä en kertonut klinikalle, koska en tiedä miten sallittua se on. Pyörä vaan oli ainut kulkuväline, jonka avulla ehdin töistä toimenpiteeseen.

Nyt olo on hyvä, mutta uskon että yöksi täytyy olla vielä kipulääkettä. Sain ohjeeksi juoda vettä ja etenkin vissyä suositeltiin. Hyperin riski on olemassa, eli minun tulee kuulostella vartaloani kunnolla lähipäivät. Jos vointi on hyvä, niin perjantaina iltapäivällä siirretään 3. päiväinen alkio. Kaikki mahdolliset alkiot pakastetaan nyt 3-päiväisinä, koska viikonloppu osuu väliin. Se ei minua haittaa, koska en suoraan sanottuna oikein ole perehtynyt noiden alkioiden pakastusjuttuihin eli tässä asiassa
tietämättömyys on autuutta. :D

Huomenna saan tietää hedelmöittyneiden/kypsien munasolujen määrän, mutta niitä saatiin tänään 18kpl. Tuohon määrään suhteutettuna on todella outoa, että en ole tuntenut painetta ja turvotusta.

Kiitos raportista, nyt tiedän paremmin mitä odottaa ylihuomenna! Hienoa että oli noinkin kivutonta ja onnea mahtavasta saaliista!

Onko muuten kukaan KVTESin alainen, (kun hedelmöityshoidosta johtuva työkyvyttömyys on peruste palkalliseen sairauspoissaoloon?)

täällä yksi ( ei toki kvtes mutta sama koskee meitä ) 🙋🏼‍♀️ En ole kyllä vielä ”päässyt” käyttämään tuota hyväkseni kun viimeksi otin lomaa punktion ympärille. Tuntui helpommalta niin. Mutta tulevalla kierroksella todennäköisesti tulee tuon hyödyntäminen eteen. Eli käytännössä tuo tarkoittanee punktiopäivää ja siitä seuraavia päiviä jos ei ole työkykyinen. Oon sitä miettinyt, että olisiko oikeutettu tuon varjolla hoitamaan myös ultraukset työajalla 🤔 tietääkö joku?

@haaveillen öööö.... Tietoa ei ole, mutta vahva luulo että ei saa käydä ultrauksissa työajalla (siis palkallisena ns. sairaspoissaolona, jos sitä tarkoitit?) Kuten ei saa muutakaan elektiivistä terveydenhuoltoa joista ei aiheudu työkyvyttömyyttä. Vapaata toki pitää järjestyä ja varmaan järjestyykin polikäyntejä varten, mutta palkattomana/liukuma/saldoa käyttäen jos sellaisia on käytettävissä.

@sara3 onpa hienoa että saitte noin mahtavan määrän soluja!! 🤩 Toivotaan yhtä upeaa hedelmöittymis- ja pakkassaldoa 🤗 3-päiväisenä pakastaminen on oikein hyvä. Siinä on se hyvä puoli että noita 3-päiväisiä voi jatkoviljellä mahdollisia seuraavia siirtoja ajatellen, jolloin voidaan päästä blaston (5pvä) siirtoon joilla paras onnistumis%, ja tarvittaessa myös pakastaa uudelleen viljelyn jälkeen (esim viljellään kolme 3pvä alkiota viisipäiväisiksi, siirretään näistä yksi ja pakastetaan sitten uudelleen kaksi blastoa). Mutta hyvällä mielellä 3-päiväisen siirtoon, varmasti on hyvät tsäänssit jos ja kun on useita hyviä ehdokkaita tarjolla perjantaina 🤩🙏🏽

@Mariamimi huomenna siirto sulla eikös vaan? Tsemppiä siihen! 🤞🏽♥️

@Keltainenkukka92 hienoja uutisia ultrasta, onnea vielä että nyt sujuu noin hyvin☺️

Niin mahtava pöhinä nyt palstalla että oikein mieltä lämmittää. Siirsin sutkin @Toivotonvieralija tonne haikara-osioon, kyllä tuntuu kivalta kun lista lyhenee odottavien päästä. Josko me kaikki päästäisiin pian sieltä pois 🥹

Wow, onpa ihania uutisia täällä!!! Mulla ollu kauheeta kiirettä ja säätöäkin mutta siis ma ultrassa kaikki oli kunnossa ja näyttää siltä että pääsisin siirtoon ensi viikolla🤩🤩🤩 Tai siis ei tässä enää minkään pitäisi mennä pieleen kun tänään ke jos ei oo ovisplussaa niin pistän Ovitrellen (ja vaikka plussa niin pistän joka tapauksessa) niin sitten ens viikolla siirto🤩🤩🤩 Siis tuntuu uskomattomalta!!!!!

Ihanaa @Keltainenkukka92 että kaikki oli ultrassa hyvin<3
Ja jee @Karhurouvanen ihanaa että ens viikolla siirto sullakin! Nyt meitä ens viikon siirtolaisia alkaa olla jo sen verran että mullakin tulee se muutama sivu sitten keskusteltu fiilis että joo mähän jään tänne varmaan yksin keskustelemaan kun muut raskautuu. XD Tai siis alkaa tuntua että no eihän noista kaikista siirroista nyt voi tilastollisesti alkaa raskautta niin se lienen sitten minä jolle ei riitä plussaa. No mutta oikeastihan se on täysin mahdollista että kaikki raskautuu ja synnyttää sittten ensi kesänä, ja muutenkin ei niihin mahdollisuuksiin vaikuta kellään mitään se että millä keskustelupalstalla jaarittelee ja mitä niille muille palstalaisille tapahtuu.

Plööh, enkä tajua että miten multa voidaan vaatia vielä yksi kokonainen työpäivä ennen sitä punktiota. Ei jaksais keskittyä yhtään.

@sara3 Oi mikä saalis! Ja ihanaa, että kaikki meni noin hienosti. Kohta on kyytiläinen siellä matkassa 😍 ja sit jännätään tulosta.

@tasaraha Hei, hyvä kun otit esille tämän. Olen kanssa Kvtes ja oonkin miettinyt, että pitääkö tässä lomapäiviä alkaa säästellä näihin vai miten se menee. Pitääpäs googlailla mustaa valkoisella, että kvtes:ssä on tosiaan näin.

@MyMa Tätäkin pohdin, että onko se tosiaan niin että työnantajan on myönnyttävä ja päästettävä esim ultriin silloin kun itse olen ajan varannut? Onneksi esimieheni on ymmärtäväinen, mutta oon jotenkin pessimisti aina työpaikan myöntyilyn suhteen näissä asioissa, niin hyvä jos itellä on faktat tiedossa, vaikkei aikaisemmin ikinä mitään ongelmaa ole ollut edes. 😅

• Tykkää
Reactions: tasaraha
Mä kävin hakemassa 4BB blaston kyytiin. Edellinen oli luokitukseltaan parempi, joten vähän tuli olo, että miks me nyt tälläkään onnistuttaisiin, kun sekään ei tarrannut kiinni. Viimeinen pakkasessa oleva alkio on samaa luokkaa. Kovin en uskalla innostua, mutta tietysti parasta toivotaan 🙏 Nostettiin kortisonin annostus loppuviikoksi 30mg ja Gonapeptyl menee jälleen dpo 6.

Lääkärin kanssa juteltiin, että tässä on nyt jo vähän niinkuin kaikki keinot käytössä ja onnistuminen on alkiosta kiinni. Alkiodiagnostiikka ois maksanut itsensä näin monella siirrolla jo takaisin, mutta eipä sellaista nähnyt silloin lahjasoluihin lähtiessä tarpeellisena. Niin kovasti luotti, että nuorilla ja seulan läpikäyneillä lahjoittajilla ois solut priimaa.

Ihanaa että meitä on täällä pian useampi piinailija 😍

*Nimi/ikä/monesko/missä hoito/mikä hoito/jotain vielä?*

(satunnaisessa järjestyksessä)

🦄Mariamimi/ 40/ toinen (1. yhteinen)/ Ovumia/ lahjasolut.
🦄Haaveillen/ 33/ ensimmäinen/ tays/ ivf
🦄pienitoiveemme / 35/ ensimmäinen toiveissa / selittämätön lapsettomuus/Inseminaatio 3/3 tehty, IVF-jono (n. 2026>), palstatauko
🦄Karhurouvanen / 38 v/ esikoinen parisuhteesta ivf:llä, toinen itsellisenä ivf:llä, kolmas yrityksessä itsellisenä lahjamuniksilla/ Viro/ ongelmana alhainen AMH
🦄näännä / 38 / ensimmäinen toiveissa /Felicitas/itsellisenä lahjasiittiöillä inssit
🦄Lilja93/31/1./KYS/IVF/hoidot lahjasiittiöillä miehen geenivirheen vuoksi
🦄Sara3/34v/3.lapsi/Ovumia/
letrozol +inseminaatio (+metformiini)/"naisesta johtuva hedelmättömyys" (yritystä vain vuoden 2025 loppuun)*
🦄MyMa/ 37 /kolmas/ Ovumia/ IVF x2 tehty. 2 alkiota pakkasessa
🦄Tasaraha / 36v. / esikoinen luomuna, toista yritetty 2v. / selittämätön lapsettomuus / HUS / 3x OI Letrozol, 1x inseminaatio/ IVF alkamassa 10/25
🦄Kerttumaaria/39/ensimmäinen/
julkinen Ruotsissa/IVF/selittämätön lapsettomuus*
🦄Mollama/30v/3. lapsi/yksityisellä/tutkimukset käynnissä, myöhemmin ivf?/ autoimmuunityreoidiitti
🦄Annika88/37/ensimmäinen toiveissa/Felicitas/ivf/neljä inssiä takana ja ivf-hoidot menossa. Hoidoissa itsellisenä, selittämätön lapsettomuus.

*Haikara matkalla*

🦄Ovum93
...ensimmäinen..LA
🦄Keltainenkukka92/ 33v/toinen, esikoinen luomuna, ongelmana erittäin matala AMH, Luomuplussa, LA 4/26
🦄Zelina / 39 v. / ensimmäinen toiveissa / K-S KS / 1. IVF, male factor / 1. PAS plussa, LA 6/2026
🦄Toivoton vierailija/ 38v./ toinen/ felicitas/ eka ivf ja passit menossa

Kerätään listalle keskustelijoita, niin on helpompi pysyä kärryillä mitä kullakin taustalla. Jos haluat listalle, lisää boldilla viestiisi yllä olevat tiedot. MyMa poimii tiedot keskustelusta ja päivittelee tällä erää listaa aina tarvittaessa

Listalle päivitetty kaikki tietonsa antaneet.

Tapahtumia
@Mariamimi siirto tehty 1.10.
@Karhurouvanen siirto tulossa 7.10.
@MyMa siirto tulossa noin 7.10.
@näännä siirto tulossa (noin) 7.10.
@sara3 siirto tulossa (ehkä) 3.10.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä