Muidenkin asioihin kommentteja:
@haaveillen , lokakuuhan on maanantaista alkaen jo ensi kuussa!

näin mä itseäni aina lohduttelen... Me ollaan oltu yksityisellä alusta (2016>) lähtien. Kokemusta julkisesta puolesta ei tässä asiassa ole. Hoitoon pääsee toki heti ja ajat järjestyy joustavammin kuin julkisella, mutta ainakin itsestä tuntuu että tsiisus sitä odotusta on aina vaan... Mutta ymmärrän varsin hyvin sun ja
@pienitoiveemme pointin tässä. Rahaa palaa kuin tuhkaa tuuleen. Sit mä koitan itse miettiä, että mitä sitä kiikkustuolissa katuisi; sitä että on 15 vuotta vanha auto pihassa vai että laitettiin rahat lapsen yritykseen. Enää se ei ole sit harmittanut. Toki se raha pitää jostain pieraista, siitä ei pääse mihinkään.
@pienitoiveemme mikä kp sulla ovis yleensä osuu? Toivotaan että nyt pääsette kuitenkin inssiin, ettei sen kanssa tulisi enää mitään päivämäärä ym. säätöä
@Zelina ja samaten toivon kovasti että pääsette siirtoon

ai että olis virkistävää odotella täällä palstalla välillä taas plussaa jollekulle ja jotenkin positiivista odotusta välillä. En vaan voi uskoa miten me kaikki "rumennetaan" näitä palstan tilastoja tänä kesänä, miten meille voi sattua näin paljon kaikkea huonoa

@Mariamimi kiva että uusi työ on saanut hyvällä tavalla ajatuksia muualle. Se tekee oikeasti tosi hyvää, vaikka odottaminen onkin vaikeaa. Kuinka pitkä toipumisaika siitä sun operaatiosta on, tai tiedätkö kauanko pitää odottaa että voi palata lapsettomuushoitoihin?
Omanapa että päänsärky alkaa vihdoin helpottaa. Pistin sen estrogeenin vähyyden piikkiin, tätä on ollut ennenkin eri hoitojen ja elämän vaiheissa. Oli sitä kyllä selkä ja niskakin ihan jumissa tän viikon, että varmaan syynä sekä että.
Nyt mulla on siis se yksi 100 estradot laastari tässä välikierrossa, jonka pitäisi 2 vkoa kasvattaa limakalvoa, että sitten saadaan alkaa provera (progesteroni) jolla tehdään vuoto jolla se limis sit vuotaisi pois. MUTTA viimeksi ihan hoitokierrossa mulla ei 200 laastari saanut limista kuin 4,2 mm paksuuteen, jotenkin nyt vähän sellainen fiilis, että ymmärsiköhän mun lääkäri että mulla ei tunnu toi laastari toimivan , pitää olla estrogeeni suun kautta. Lääkäri siis vaihtui tässä välissä. No toivon että väkikierron menkkoja varten ei oo niin justiinsa se limiksen paksuus, siirtokierrossa tietty tavoite ihan eri.
Niin ja oon alkanut lenkkeilemään taas juoksuohjelman mukaan, kesällä jäi pahoinvoinnin takia kesken. Liikunta on tuntunut ihan mahtavalta, on sellainen olo että on "oma itsensä" taas vaihteeksi.