Vähän pelkään että sotkin kuvioita varaamalla yksityinen suunnittelukäynti kolmen viikon päähän, mitä jos saadaan ensikäynti juuri IVF aikana 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Varmasti helpotus, että sait kerrottua. Ehkä he myös pystyy nyt vähän huomioida sun tunteita ja himmailla vauvahehkutusta sun seurassa, kun tietävät mistä on kyse. Ja sun äiti kuulostaa ihanan kannustavaltaMyös tänään repäsin ja kerroin perheelle. Ja yllätys yllätys naiset olivat viikonloppuna huomanneet minusta että jotain vialla, miespuoliset ei
No tulipa kerrottua ja itkettyä. Ja itku ei nytkään meinaa saada loppua, sekoitus helpotusta että sain sanottua ja myös surusta koska asia jotenkin konkretisoitui. Äidille siis kerroin kasvoitusten ja muille viestiä. Jotenkin lohduttavaa, että äiti heti alkoi puhua muista vaihtoehdoista varavaihtoehtoina, esim lahjasoluista.
Ihana kuulla, jee! Tuu sitten kertomaan kun etenee
Täällä minä sekoilen taas ja ostin sellaisia kotitestejä, ferritiini ja d-vitsku. Vit -D hankalampi tulkita mutta tulos on siinä riittämätön/riittävän rajalla (kolme asteikkoa, nuo ja puute). Ferritiinitestin mukaan pitoisuus liian alhainen, haamu siihen tulee.
Huomaako että taklaan ongelmat olemalla mahd aktiivinen odottelu ja muihin asioihin keskittyminen ei oikein onnistu joten minä varailen aikoja, syön jäätävästi lisäravinteita, testailen ja ennen kaikkea googlailen.![]()
Varmaan kuuluu asiaan, että mieli tekee kääntää kaikki kivet ja kannot ja vielä tehdä kaikki temput päälle varmasti paljon asioita tehty oikein!
Mitä kaikkia vitamiineja muuten syötte? Mä Multivita Raskaus & Imetys ja d-vitamiinia nyt talvella lisäksi 50-100mikrog.
Tänään lääkäri juuri sanoi, että olisi tärkeää (ainakin välillä) muistaa muutkin osa-alueet elämässä ja nauttia lomista tai muista mukavista asioista hoitojen välillä.
Voi olla että polku on vielä pitkäkin, mutta nyt tässä hetkessä on taas toiveikas olo
Mulla on pari itseellistä äitiä kavereina, inseminaation kautta he tulleet raskaaksi. Yksityisellä, Ovumiassa. Sieltä olen kuullut paljon hyvää, mutta nyt vaikuttaa että ollaan päästy hyvin eteenpäin julkisella. Hyvä fiilis meidän saamastamme hoidosta! Toivottavasti pystyn hetkeksi rauhoittumaan kaikelta omalta googlailulta ja spekuloinnilta/analysoinnilta.
Toivotaan Keltainenkukka92 ja muut, että pian teillekin kuuluu jotain uutta
Aivan samaa mieltä lääkärisi kanssa mutta todellakin helpompi sanottu kuin tehty. Tällä hetkellä olen iloinen jos menee edes tunti ilman että ajattelen asiaa...
Tammikuusta lähtien tällainen kombo: foolihappo, gele royal, d-vit, q10, multivita ja rautaa.
Onnea ensikäynnille yksityiselle @Keltainenkukka92! Tosi hyvä kun kerroit tukiverkostolle. Tukea tässä matkalla tarvitaan. Itse kertonut jopa lähi-kollegoillekin - tämä ollut tärkeää niinä itkuaamuina, heidän tuellaan töissä nämä epätoivopäivät jaksanut.
pienitoiveemme onnea letrozolin pariin!
Pari pv sitten vilkasin ultralla johto follikkelini - 23mm, vielä estro ja LH -. Viime kierrossa (5mg letrozol) sain n. 18mm follikkelista alkaen estro + ja sitten LH+ kun 25mm follikkeli Nyt 7.5mg letrozol ja ei vain hitto irtoa. Onneksi sentäs endometrium aina priiman näköinen, paksuus ja rakenne. Tänään sitten vasta estro+ ja follikkeli jo ylikasvanut 28mm. Ehdin jo vaipua epätoivoon, ettei sieltä kunnon ovulaatiota tule. Mutta sainkin nyt hcg irrotuspiikin ensimmäistä kertaa kokeiluun, huomenna tarkoitus pistää. Jännällä jään odottamaan mitä käy. Ensi kierrossa ehkä suosiolla pistän sen n. 20mm follikkelissa jos ei oo estro vielä +.
Noista peruslabroista (esim. AMH, perusverenkuva, d vitamiini) - kannattaa katsoa mistä ne saa halvimmalla. Itse otin hätähousuna ennen ensikäyntiä AMH:n ja tämä oli tällöin halvin puhdin kautta (felicitaksen labra mutta paljon halvempi!). Puolison siittiöt tutkittiin felicitaksen kautta myös, oli edullinen ja luotettava, tekee paljon eli on kokeneita.