Täälähän on ollu paljon tapahtumaa niin hyvässä kuin huonossa. Alkuun pahoittelut
@Karhurouvanen @MyMa ja
@tasaraha ettei plussista tullutkaan vauvaa

En ymmärrä miten täällä on oikeesti ollu näin huono tuuri kaikilla ettei mikään meinaa onnistua
@Keltainenkukka92 Aivan ihanaa että saitte sitte kuitenki ihan luomuplussan ja ultrassakin kaikki hyvin! Tää luo kyllä tosi paljon toivoa että vaikka lähtökohdat alkais olla kuinka huonot tahansa niin siihen ei tosiaan tarvita ku yks hyvä munasolu joka lähtee kehittymään
@pienitoiveemme Tais olla piinapäivillä, toivottavasti sielä inssi toimis
@Mariamimi @näännä @Zelina @Toivotonvieralija Teillä oli kans hommat hyvällä mallilla etenemäs
Mites
@haaveillen meidän toinen pitkä kesätaukoilija. Joko sulla alkaa olemaan syksyn suunnitelmat selvillä millä mennään? On tää vaan ollu pitkä aika oottaa kun mitään ei tapahdu
Uusiakin tullu Kiva saada lisää porukkaa tänne juttemaan Varsinki jos nää suunnittelee seuraavasta siirrosta joukkopakoa Toivottavasti onnistuisivatki

Vaikka tänne ei kenenkään toivois koskaan päätyvän Mut tervetuloa
@sara3 ja
@Kerttumaaria
Omat kuulumiset:
Sain tänään hoitosuunnitelman toiseen ivf hoitoon! Lopetan Gestinylit 28.9 ja uus kierto alkaa 1.10. Lääkäri haluaa luomukierron väliin niin enskuun lopussa alkais pistokset Lääkkeeksi tälläkertaa oli laittanu Ovaleap pistokset ja mennään lyhyellä kaavalla taas niin Ganirelix jarruna. Ovaleapin saan alottaa jo kp 2 annoksella 200IU. Viimeksi pistokset alko vasta kp3 illalla kun oli ultra käytynä. Marraskuun puolessa välissä siis pitäis olla punktio!
Jotain varmasti jäi kommentoimatta mutta yritän tässä aktivoitua palstalla niin pysyis paremmin perillä.

kaikille!