Hei Naiset! :wave:
Ja oikein aurinkoista pääsiäistä ihan jokaiselle! :flower:
Minua ärsytti aivan todella älyttömästi se eilinen päivä Naistenklinikalla, en siksi oo kyennyt tännekään kirjottamaan. Onneks pääsin tänään neuvolaan purkautumaan.
Siis lyhykäisyydessään homma meni näin:
Mentiin yhdeksäksi sinne. Kätilö kysyi että ihanko tosissaan olet nyt käännökseen tulossa kun olet jo noin pitkällä. Yleensä kun nämä tehdään jo monta viikkoa aiemmin.
Noh, olenhan minä kun ette antaneet aikaa aiemmin.
Lapsi ultrattiin - oli poikittain. Jäin sydänkäyrään ehkä n. 20 minuutiksi ja sain inhottavaa lääkettä pistoksena, josta tietty tuli kamala hedari ja tärinä koko loppupäiväksi.
Lääkärille kun päästiin, niin lapsi oli kääntynyt raivotarjontaan.
Ulkomaalainen lääkäri kopeloi alapäätä kovakouraisesta ja sanoi että kohdunkaulaa ei juurikaan ole ja lantio on ahdas. No tiedänhän minä senkin jo ja olen huoleni asiasta ilmaissut kyllä jo puoli vuotta sitten ensi kertaa...
Luvassa tuntikausien jonotus magneettikuvaukseen jossa tuo lantio kuvattiin. Soittoaika lääkärilta on vasta tiistaina pääsiäisen pyhien takia.
Soittoaika on siis tiistaina, jonka jälkeen pitäisi mennä sinne TAAS laatimaan synnytyssuunnitelma ja sitten TAAS siihen sektioon (jos ja kun se määrätään). Ja kaikki siis ensi viikolla.
Ongelma vaan on se, että en näköjään tunne supistuksia ollenkaan, ja enää ei mene kauaa synnytykseen muutenkaan. Aiemmin jo epäiltiin että miun suuri kipukynnys on syynä siihen, että olen kokoenut raskauden täysin vaivattomana ja oireettomana. Ja niinhän tuo näyttä olevan. tai siis suomeksi sanottuna oon elänyt pahan skolioosin takia kaksi viikkoa jokaisesta kuukaudestani niin isoissa kivuissa ja tottunut siihenkin, etten nähtävästi enää tunne yhtään mitään sitä pienempää kipua tai kolotusta. Säästyy nekin sitten synnytykseen.
Niin, ja tänään olin neuvolassa ja vauva on tietenkin taas väärinpäin. Ei ole kuulema ennen nähnyt näin paljon pyörivää lasta enää näin loppuvaiheessa.
Eli tämmöstä tänne.
Krokon prinsessa kuulostaa aivan ihastuttavalta!! Onko se maitojuttu lähtenyt purkautumaan? Entä joko olet tottunut siihen, että olet äiti? :heart:
Ripen paino on tosi vähän noussut, onneksi olkoon siitä! Mulla nousi kolmisentoista kiloa, mutta olinkin vähän liiankin hoikka lähtöpisteessä. Minäkin joudun vieläkin jatkamaan rautaa. Yäk kun ei huvittaisi...
Taikis: Eikun vaan synnyttämään nyt kun täysiä olette, jos kerta sulla on konsti saada suppareita tulemaan!
Pääsiäisterkuin Bee ja Ee - ylihuomenna rv 39!