Onkohan
Krokolla kuitenkin kohta jo tositoimet edessä... Olikos se niin että tuosta tulpan irtoomisesta voi mennä vielä päiviä? Jaksamista sinne!
(.) Tääl on käyty neuvolalääkärillä ja neuvolassa ja hain postista äitiyspakkauksen!!
Sitä aukomaan heti kun tästä pääsen!
Lääkäri meinas nivuskivusta, joka on nyt hellittänyt, että olisi vaan tuo reisilihaksen pää ollut puristuksissa nivusessa tai jokin hermo siellä. Eipä sille mitään voi. Tutkiskeli kokeilemalla, eikä mitään tyrään viittaavaa löytänyt. Eikä katsonut tarpeelliseksi jatkotutkimuksia. Ehkä se sitten vaan on sen verran puristuksissa tuon mahan takia. Pitää yrittää liikkua ja venytellä että ei iskisi uudestaan.
Sitten neuvolasta sain ohjeen syödä enemmän! Aikas hyvä, kun koko elämäni olen ollut ylipainoinen, niin enpä olisi uskonut, että tällaisenkin käskyn vielä saan!
Olen mielestäni syönyt ihan normaalisti ja sitä mitä on haluttanut. Painoa on siis alotuksesta tullut vasta 1,5 kg ja viime neuvolasta 4 viikkoa sitten ei yhtään!
Pitänee alkaa syömään useammin jotain välipalaa ja yrittää syödä sen 2 kertaa päivässä kunnon ruoka! Mies on vaan sellanen leivänsyöjä, se eläis pelkästään sillä ja itse olen taas huono leivän syöjä. No nyt pitää ryhdistäytyä ja alkaa tekemään ruokaa 2 krt päivään!
Muuten: pissa puhdas, sf oli 24,5 cm (keskikäyrällä ) mutta alapaineet oli vähän koholla (90 ja toinen mittaus 93) joten sain mittarin kotiin. Pari päivää pitää mittailla ja laittaa arvot ylös. Perjantaina neuvolaan tarkistukseen. En ole tästä niin huolissani, kun ei muuta oiretta oikeestaan ole ollut. Mutta mittaillaan kotona rauhassa, josko ne siitä tasaantuis!
Että sellaisia kuulumisia. Kiitos kun sain teille jakaa nämä uutiset!
Hyvää oloa kaikille! Nyt pakkauksen kimppuun!!
T.Ripe + Elvis 26+1 :heart:
ps. ai niin vielä sen verran, että
Naistenklinikalle menijät :attn: Sain nyt veuvolasta tiedon että Naistenklinikalla on myös oma perheosastonsa (61) ja siihen liittyen valmennus.
Minä en ainakaan tästä tiennyt. Pitää soittaa sinne heti huomenna ja kysyä lisätietoja!