Alustavat vastaukset oli puhtaat!!! Kyllä miljoonakiloa tippui hartioilta! No joo tiedän että ne on vasta alustavat vastaukset mutta jos siellä nyt ihan julmeton tulehdus olis niin kai se jo alustavissakin vastauksissa näkyis? No nyt sinnitellään ensi viikkoon ja toivotaan parasta. Lääkärin tekstissä luki että vauva vastasi viikkoja 21+4 (sillon oli 22+1) toivotaan ettei kasvu ole hidastunut.Mutta eikö tommonen heitto voi olla ihan mittatekninenkin juttu? Kiitos kaikille tuhannesti tuesta!Kerron heti uutta ku itse vaan saan tietää. :hug:
kroko niin se aika meni. Onnea äitiysloman alkamisesta!
rouvab luulis että sun sairaslomaa jatketaan kun tuo turvotus on noin selkeästi kiinni liikkumisesta.Mutta eihän noista tohtoreista aina tiedä,sanoivat mullekin että töihin vain vaikka vatsakivut edelleen jatku ja siitähän se koko ruljanssi sitten sai alkunsa sillä verenvuodolla.Kyllä sitä itse oman kroppansa tuntee parhaiten,vaikka kyseessä olis eka raskaus.Kyllä sitä tietää mikä tuntuu epänormaalilta.
kroko niin se aika meni. Onnea äitiysloman alkamisesta!
rouvab luulis että sun sairaslomaa jatketaan kun tuo turvotus on noin selkeästi kiinni liikkumisesta.Mutta eihän noista tohtoreista aina tiedä,sanoivat mullekin että töihin vain vaikka vatsakivut edelleen jatku ja siitähän se koko ruljanssi sitten sai alkunsa sillä verenvuodolla.Kyllä sitä itse oman kroppansa tuntee parhaiten,vaikka kyseessä olis eka raskaus.Kyllä sitä tietää mikä tuntuu epänormaalilta.