Heippa pitkästä aikaa!
Alexandria: Luulis että raskaus on hyvä syy lopettaa yövuorojen tekeminen. Pyydä lääkärin todistus, ei pitäis pomolla olla siihen nokan koputtamista. Kai sen nyt luulis ymmärtävän että on poikkeustilanne, jos kuitenkin ennen raskautta olet pystynyt yövuorot tekemään normaalisti. Mäkin katselin h&m:llä että oli aikas piukan mallisia mammahousuja, ei ole tarvetta niille, mutta ei ne mullekaan olis mahtunu
Viime raskaudessa ostin sieltä muutamat ja ne oli kyllä väljempää mallia. Tosin 2 niistä on caprit, joten nyt ei voi käyttää, mut löysin kirpparilta 3 sopivat housut, yhdet oli h&m:n ja kahdet kappahlin. Katsele netistä, tuonne ksäkuunkullannuppuihin joku on laittanut nettilinkkejä ulkomaisiin kauppoihin jotka toimittaa suomeen. Jos siis jaksat selailla sivuja taaksepäin..
Tuulialla ihania ultrakuulumisia, Onnea! Oliko tuo siis 4d ultra?
Nimistä: Meillä on tytölle nimi valmiina, ollut jo ennen raskautta
Pojalle ois monta vaihtoehtoo, jos on poika niin on vaikee päättää koska mikään niistä nimistä ei oo ylitse muiden. Esikoiselle oli kans nimi valmiina heti alkuraskaudesta ja sillä nimellä häntä kutsuttiin alusta saakka kun syntyi. Ei siis salattu nimeä ristiäisiin asti, eikä niin tehdä nytkään. Mitenkäs muilla, kerrotteko nimen heti (jos olette sen jo päättäneet) vai salaatteko? Mulle se on jotenkin sellanen juttu, että lapsi on heti alusta alkaen oma persoonansa ja perheen täysivaltainen jäsen ja tarvitsee siis oman nimen, toki meillä silti hellittelynimiäkin käytetään
Onkos teillä ristiäiset vai nimiäiset? Me kuulutaan kirkkoon joten lapsetkin kastetaan.
Napsuneiti: Täällä myös nukutaan huonosti |O Ja väsymys on kova.. Mutta ehkä se on luonnon tapa valmistaa äitiä vauvantuloon, sittenhän sitä vasta herkkäuninen onkin.
Mulle tuli kutsu äitipolille 21.12. terkka laitto lähetteen, kun verenpaineet oli sen verran korkeet. Nyt pitäis tänään soittaa neuvolaan kun ostin kotiin mittarin ja sillä ne paineet on ollu ihan normaaleja että pitäiskö mun käydä sen mittarin kanssa neuvolassa vertaamassa mitä se siellä näyttää. Että onko jännityksestä johtuvaa se paine vai onko toi mun mittari ihan susi.. Ihan mielelläni kyllä meen sinne äitipolille, pääseepähän kurkkaan vauvaa :saint:
Nyt ei oo supistuksia ollu, pomolle kerroin toissapäivänä raskaudesta ja hän käski ottamaan rauhallisesti. No, se on helpommin sanottu kuin tehty, vanhustyötä vajaalla hoitajamäärällä kun sijaisia ei saa palkata sairaslomia paikkaamaan. Sanoin kyllä pomolle että jään sitten saikulle aika helposti, koska mitään en halua riskeerata ja kokemusta on jo siitä että vauva meinaa syntyä etuajassa ja hän oli samaa mieltä. Oli muuten joku reilu työkaveri käynyt hänelle jo kertomassa että mä oon raskaana.. Eipä tuossa mitään, ihmetyttää vaan että kuka se on ollu joka on katsonut sen omaksi asiakseen kertoa
Nyt mä taidan lähtee soittamaan rakenneultra aikaa, ennenkun taas unohdan sen... :wave:
-minttu ja pumpelo :heart: rv15+2