Tervehdys Naiset! Loppuviikkoa mennään jo!
Tervetuloa
aurin-ko! :flower: Sullahan jos on löytynyt kysta ja/tai KU, niin vuoto voi olla hyvin sieltäkin. Ja tod.näk kai onkin? Eli sulla nyt ainakin olisi selkeä syy noihin vuoteluihin, ja jos vielä toinen pikkunen oli hienosti kiinni, niin sehän se on se pää juttu.
Täällä on tullut yhdellä meistä ihan klimppejäkin vuodon mukanaja silti oli kaikki hyvin. Hyvä siis että olet täälä - vertaistukea ainakin löytyy.
Krokodiili: Tuo on niin tuttua! Just sen kesä-heinäkuun ite makasin sairaalassa ja mua pisteltiin monta kertaa päivässä. Ja suurimmaksi osaksi ohi. Anestesialääkäri sen mulle sen pari kertaa sai... tosi ikävää. Mut tänään olin labrassa ja tapahtui ihme - kerralla suoneen ja ei ees sattunut! Oli vastakoulutettu nuorempi labrahoitaja - lieneenkö joitakin uusia kikkoja opetettu.
Voimia sinne!
Vilhelmiina: harmi ettei neuvolan kanssa synkannut. Meillä on onni saada ihana täti (mutta joo, myönsi ettei hänkään tiennyt mitään hoidoista eikä siitä, mikä on hyperstimulaatio. Siitä toipumista kun pitää mulla seurata!). Varmaan kyse oli molemmista - eli että täti oli tahditon ja että olet herkässä tilassa. Mie ainakin oon. Ärsyynnyn aavistuksen helpommin vaikkaolen lauhkea luonne ja henkisesti aina ollut luiiankin tasapanoinen (meditoija-tyyppiä). Ja itkettää helpommin ja ehkä loukkaannunkin helpommin. Kun noita tunteita ei oikein ennen ees ollut.
Valmalla aivan ihania ultrakuulumisia! Onneksi selvisi etukäteen tuo vuotelunkin tekijä, niin ei tarvitse hyppiä seinille jos sattuu punaista kiikariin. Mut me ollaan kanssa selibaatissa. Johtuen miun kroonisesta VTI-taipumuksista seksin yhteydessä. En halua ottaa siihen estolääkitystä, niin ollaan kokonaan ilman. Kerran harrasteltu raskauden aikana, silloin selvisin säikähdyksellä mut söin karpaloa ja puolukoita ihan hirveän määrän.
Alexandria: Tuo siun HCG on silti tosi huima! Mulla se oli ehkä kolminumeroinen luku tuossa vaiheessa viime raskaudessa ja sekin kuulema riitti. Kyllä sulla raskaus käynnissä on - tuota hormonia ei muuten erittyisi. Eli sikäli sinuna rauhottuisin, vaikka kyllähän se ultra sitten "kruunaa" raskauden alkaneeksi. Niin mulla ainakin meni.
Hopelle myös lämpimästi tervetuloa! Ihan kirjoille saa tulla kun siltä tuntuu. Täällä on lapsettomuutta jokaisella taustalla ja siksi nuo tuntemukset tuttuja meille kaikille.
Ja alkiohan ei näy vuotona jos se tulee pois. Hedelmöittyneitä alkioita valuu naisen tietämättä pois vaikak kuinka monia elämän aikana.
Se vaan jää lillumaan sinne kadoksiin tai tulee sitten pois kun kuukautiset alkaa (jos ei olisi raskaana).
Minä: Mulla oli IHANA AAMU! Olin np-ultrassa ja meillä on kuulema todella aktiivinen vauva. Siellä se venytteli itseään suoraksi ja potki. Pitkät jalat on! Isältään perinyt. Ja nyrkkejä takoi vedessä - viisi sormea molemmissa käsissä. Varpaitakin oli kaikki. Sydän oli vahva, virtsarakko, selkäydin, aivot, kaikki kehittynyt jopa paremmin kuin hyvin - koska vauva siis on kahdesta aiemmasta ultrasta poiketen nyt kirinyt ohi "käyriltä" ja vastaa jo rv13 kokoa.
Miun mielestä vauva jo näytti pojalta. Mutta en silti hautaa tyttöunelmiakaan vielä. Molempi enempikin kun tervetullut!
Saatiin tosi paljon kuvia mukaan ja nyt lähetän äidilleni yhden. Se saa varmaan jonkun kohtauksen.
Pikkunen ei ollut kovin yhteistyökykyinen kun ensin liikuskeli liikaa, sit alkoi vetämään hirsiä eikä halunnut enää liikkua. Tykkäs nojailla kohdun seinään istuvassa asennossa, ja niskapoimun mittaukseen tarvittas parempi asento. Saatiin se kyllä vaivoin mitattua ja oli ihan hyvä, eli joka mittauksella jäi alle sen kolmen millin, kuten pitääkin. :heart:
Verikokeessa kävin myös ja sekin oli kivaa!
- Bee ja hienosti kasvanut Ee rv 11+5 (LA:ta ei kuitenkaan nyt vaihdettu vielä aikaisemmaksi)