Lapsettomuudesta kärsivä etsii meilikaveria!

Hei!

Kaipailisin sähköpostiystävää, muista lapsettomuudesta kärsivistä. Etenkin, jos sairastat PCO:ta.

Olen 22-vuotias 2-vuotiaan tytön äiti ja olemme yrittäneet mieheni kanssa sisarusta alulle kohta 9kk.

Lopetin pillerit syyskuussa 2009 ja niitä ei kuulunut. Menin gynelle joka määräsi sitten Terot, jotta saisin vuodot tulemaan. 2 kierrosta sain ovistestistä plussan (digitaalinen) aina kp 16, mutta kun kävin ultrassa, siellä huomattiin ettei ovulaatiota ole tapahtunut ja samalla diagnosoitiin lievä PCO ja sain nyt sitten Clomifen kuurin 50mg 2 tablettia kierron 5-9 päivä.

Olen lihonut 3 vuodessa liki 30 kiloa (tärkeän läheisen kuolema, paniikkihäiriöt sen seurauksena, synnytyksen jälkeinen masennus) joten lihoin syömällä melkein kaiken. Nyt painan 75kg ja olen 158cm pitkä. Olen laihduttanut jo 4 kiloa ja taistelu painoa vastaan jatkuu. Lääkäri epäili suurta painonnousuani kuukautishäiriööni ja ovuloimattomuuteen joka johtuu PCO:sta. Jos saan painoa tippumaan, se auttaa suunnattomasti siihen että kehoni alkaisi taas toimia. :) Motivaatiota on siis laihduttamiseen.

Pettymyksiä on ollut ja en tiedä mitä teen jos ei Clomitkaan toimi. Siksi olisi mukava kirjoitella saman ongelman kanssa painivan. :)

Ajatuksia olisi vaikka kuinka eikä sitä ymmärrä parhaiten kukaan muu kuin saman asian läpikäynyt.

Kirjoita siis rohkeasti osoitteeseen: henriikka.leinonen1@luukku.com ja kerro tarinasi. :flower:
 

Yhteistyössä