J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja potaskaa:Voi reppana ap, että olet säälittävä![]()
![]()
:hug:
Jo toi aloituksesi tekee täysin selväksi sen, ettet taida kovin onnellinen olla... Sellainen kateus kuultaa läpi lapsetonta kohtaan
T. Nelikymppinen neljän äiti, jolla ei koskaan ole ollut mitään syytä vähätellä kenenkään lapsettoman
a) elämän tarkoitusta
b) onnellisuutta
kasva reppana aikuiseksi :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja .:Kyllähän sitä voi nauttia omasta olosta, omista valinnoista ja saa ilman muuta hehkuttaa onneaan. Mutta sen voi tehdä vähättelemättä muita.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ...:ap; haluan vastauksen tähän!
miksi muut ei saisi olla onnellisia omalla tavallaan? luuletko että kaikki olisivat onnellisia sinun tavastasi elää? kaikkien pitäisi saada lapsia juuri siinä iässä kuin sinä, ei saisi olla kiinnostunut ensin opiskelusta tms.. oletko todella noin lapsellinen?
Mä en yksinkertaisesti usko, että aitoa onnellisuutta voi olla ilman lapsia. En mäkään tiennyt onnesta mitään kun olin lapseton, vaikka niin luulin. Ja jokainen toki saa olla ihan minkälainen haluaa, mutta se ei ole verrattavissa äitiyteen ja lapsen tuomaan iloon ja onneen, ehjyyteen ihmisenä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tokihan mä VOIN olla onnellinen mieheni veljen avokin opintomenestyksestä, mutta miksi pitäisi? Onko hänkään lopulta onnellinen meidän perheonnestamme? Tarvitseeko hänen edes olla ja ennen kaikkea: tarvitseeko minunkaan olla onnellinen kenenkään muun puolesta kuin omastani?
Mä olen ehkä lapsellinen, tai kieroutuneen ajatusmaailman omaava ihminen, mutta mä todella nautin siitä, kun näen kuinka menestyneempi mä olen kuin tuo lapseton toinen miniä - Se ei ole multa pois, jos hän itse haluaa opiskella sitä unelma-ammattiaan, mutta totta vie nousen korkeammalle juuri sen vuoksi, että mulla on jotain mitä hänellä ei. Lapsi siis. Ja olen äärimmäisen otettu huomiosta, mitä saan siksi, että minulla on lapsi. Myönnän sen itsekin, etten välttämättä saisi tätä arvostusta ilman lasta eikä se ole mulle ongelma.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä olen ehkä lapsellinen, tai kieroutuneen ajatusmaailman omaava ihminen, mutta mä todella nautin siitä, kun näen kuinka menestyneempi mä olen kuin tuo lapseton toinen miniä..... hän itse haluaa opiskella sitä unelma-ammattiaan.....mulla on jotain mitä hänellä ei. Lapsi siis.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Enpä ole koskaan tullut ajatelleeksi, että lapset on menestyksen mittari. Aina näköjään oppii jotain uutta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tokihan mä VOIN olla onnellinen mieheni veljen avokin opintomenestyksestä, mutta miksi pitäisi? Onko hänkään lopulta onnellinen meidän perheonnestamme? Tarvitseeko hänen edes olla ja ennen kaikkea: tarvitseeko minunkaan olla onnellinen kenenkään muun puolesta kuin omastani?
Mä olen ehkä lapsellinen, tai kieroutuneen ajatusmaailman omaava ihminen, mutta mä todella nautin siitä, kun näen kuinka menestyneempi mä olen kuin tuo lapseton toinen miniä - Se ei ole multa pois, jos hän itse haluaa opiskella sitä unelma-ammattiaan, mutta totta vie nousen korkeammalle juuri sen vuoksi, että mulla on jotain mitä hänellä ei. Lapsi siis. Ja olen äärimmäisen otettu huomiosta, mitä saan siksi, että minulla on lapsi. Myönnän sen itsekin, etten välttämättä saisi tätä arvostusta ilman lasta eikä se ole mulle ongelma.
Edelleen kysyn entäs sitten kun hänkin hankkii lapsia on korkeakoulutettu ja on lapsia..sä oot vaan nolla jolla on lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tarvitseeko hänen edes olla ja ennen kaikkea: tarvitseeko minunkaan olla onnellinen kenenkään muun puolesta kuin omastani?
Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma-82:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tokihan mä VOIN olla onnellinen mieheni veljen avokin opintomenestyksestä, mutta miksi pitäisi? Onko hänkään lopulta onnellinen meidän perheonnestamme? Tarvitseeko hänen edes olla ja ennen kaikkea: tarvitseeko minunkaan olla onnellinen kenenkään muun puolesta kuin omastani?
Edelleen kysyn entäs sitten kun hänkin hankkii lapsia on korkeakoulutettu ja on lapsia..sä oot vaan nolla jolla on lapsia.
ilman korkeeta koulutusta on nolla![]()
siis mitä?? koulutuksellako ihmisen arvo mitataan? enkä edelleenkään tue ap:n tapaa ajatella, mutta tuo meni kyllä vähän ylihilseen mullakin.. mä oon vaan ammattikoulun käynyt, muta oon aika paljon enemmän kuin nolla jolla on lapsia..
Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma-82:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tokihan mä VOIN olla onnellinen mieheni veljen avokin opintomenestyksestä, mutta miksi pitäisi? Onko hänkään lopulta onnellinen meidän perheonnestamme? Tarvitseeko hänen edes olla ja ennen kaikkea: tarvitseeko minunkaan olla onnellinen kenenkään muun puolesta kuin omastani?
ilman korkeeta koulutusta on nolla![]()
siis mitä?? koulutuksellako ihmisen arvo mitataan? enkä edelleenkään tue ap:n tapaa ajatella, mutta tuo meni kyllä vähän ylihilseen mullakin.. mä oon vaan ammattikoulun käynyt, muta oon aika paljon enemmän kuin nolla jolla on lapsia..
EhdottomastiAlkuperäinen kirjoittaja jeps :Kiitoskortinteko taitaa olla nyt paikallaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Musta on ihanaa, kun oon saanu äitiyden myötä miehen suvun arvostuksen
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Musta on ihanaa, kun oon saanu äitiyden myötä miehen suvun arvostuksen
Musta on vielä ihanampaa että olen saanu miehen suvun arvostuksen olemalla ihan oma itseni.. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tokihan mä VOIN olla onnellinen mieheni veljen avokin opintomenestyksestä, mutta miksi pitäisi? Onko hänkään lopulta onnellinen meidän perheonnestamme? Tarvitseeko hänen edes olla ja ennen kaikkea: tarvitseeko minunkaan olla onnellinen kenenkään muun puolesta kuin omastani?