Lapsettoman ja "lapsellisen" pariskunnan yhteisristeilyn ongelmat

  • Viestiketjun aloittaja mitenhän tästäkin selviää
  • Ensimmäinen viesti
no
kellarikomero tai varastohäkki käy ja aina parempi on jos on vielä autotalli viereisessä huoneessa. Tässä vähän parannellaan poppiksen simulaattoria.

Voisiko se olohuoneen seisovapöytä tuntua yhtä juhlalliselta, kun sinne kömpii kellarikomerosta. Voisi syödä sitten leveästi nakkeja ja ranskiksia ja tietysti kalapuikkoja.
 
epätoivoinen risteilijä
Itse olen lähdössä juuri tuontapaiselle risteilylle ensi viikonloppuna Turusta Tukholmaan ja mukana on yksi tuttavapariskuntamme, jonka nainen on hieman...miten sen nyt kuvaisi... lapsellinen ja erikoinen ja varsinainen dramaqueen muutenkin tyyliltään ja reaktoiltaan ihan mahdoton - tunnemme toisemme jo vuosien ajalta. Naisella on varmaan taas se nolo kirkkaanturkoosi tuksutyylinen liian lyhyt paljettimekko yllään, eli miten ihmeessä saan sanottua etten kehtaa mennä sen ihmispolon kanssa ravintolaan tai yhtään minekään, oisko hyvä idea sanoa että voi voi kun en lapsen takia pääse, mutta mene ihmeessä itse..!? Päätin nyt kun mies hitsiläinen meni kutsumaan heidät mukaan, ottaa lapsen mukaan, että voin käyttää lasta syynä olla koko illan hytissä. Eihän tuon kanarialinnun (ikää kuitenkin 39v, me muut olemme paljon nuorempia, itse olen 27v) kanssa kehtaa näyttäytyä missään! Mun tuurilla laivalla on vaikka kuinka paljon tuttuja! Mitä teen?? Ideoita? Olen epätoivoinen!
 
Poppis~
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Kaikkein kamalinta olisi nyt, että ap ilmoittaisi, että hän ei aio mennä risteilylle.

Ap, ethän tee sitä! Todellisuudessa teille on luvassa mainio risteily!

Tämän ketjun innoittamana aloin jo itsekin pohtia risteilylle lähtemistä! Viime kerrasta onkin aikaa ja sekin oli työpaikan järjestämä...
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Muistan sen koiraketjun, valitettavasti:) Tässä on vähän samoja piirteitä:)

Tai, eikö se koiraketju johtanut lopulta eroon? Yritän hakea sen sivuhistoriasta.
Kiitos koiraketjun linkittämisestä! Ilahduin siitä ;)




 
Ja sitten...
Alkuperäinen kirjoittaja no:
kellarikomero tai varastohäkki käy ja aina parempi on jos on vielä autotalli viereisessä huoneessa. Tässä vähän parannellaan poppiksen simulaattoria.

Voisiko se olohuoneen seisovapöytä tuntua yhtä juhlalliselta, kun sinne kömpii kellarikomerosta. Voisi syödä sitten leveästi nakkeja ja ranskiksia ja tietysti kalapuikkoja.
...viereiseen kellarikomeroon voisi pyytää naapureita juomaan ja metelöimään aamukuuteen asti tai vaihtoehtoisesti harrastamaan äänekästä seksiä, ettei itse saisi vahingossakaan nukutuksi. Aitoa tunnelmaa loisi myös se, jos joku voisi sammua oman kellarikomeron oven eteen niin, ettei "hytistä" meinaisi päästä ulos. Jos kukaan ei ole tähän halukas, ehkä joku voisi panna jonkun ovipainon siihen eteen esteeksi.
 
kolmekymppinen feministi
Alkuperäinen kirjoittaja Ja sitten...:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
kellarikomero tai varastohäkki käy ja aina parempi on jos on vielä autotalli viereisessä huoneessa. Tässä vähän parannellaan poppiksen simulaattoria.

Voisiko se olohuoneen seisovapöytä tuntua yhtä juhlalliselta, kun sinne kömpii kellarikomerosta. Voisi syödä sitten leveästi nakkeja ja ranskiksia ja tietysti kalapuikkoja.
...viereiseen kellarikomeroon voisi pyytää naapureita juomaan ja metelöimään aamukuuteen asti tai vaihtoehtoisesti harrastamaan äänekästä seksiä, ettei itse saisi vahingossakaan nukutuksi. Aitoa tunnelmaa loisi myös se, jos joku voisi sammua oman kellarikomeron oven eteen niin, ettei "hytistä" meinaisi päästä ulos. Jos kukaan ei ole tähän halukas, ehkä joku voisi panna jonkun ovipainon siihen eteen esteeksi.
Hervotonta! :D Hehee, ovipaino.... :D

(sori aivan turha kommenttini)

 
no
Ap on tietysti vetänyt perskännit ja lapsi on ollut porukan ainoa selvä, Komeron avain hukassa ja samoin kännykkä. Tyhjiä tölkkejä joka puolella, apeat ilmeet , tyhjä katse, aurinko, joka ei lämmitä, kiersit vesilammikon..
 
Jo vain on ongelmat
Siis häpeät seuruettasi tai lähinnä tätä naispuolista toisen pariskunnan jäsentä? Millä tavalla se sinua määrittää esiintyipä hän miten tahansa pukeutuneena? Jotenkin voisin ymmärtää, että kun naiskaverin kanssa lähdetään etsimään sitä "elämän miestä" niin ystävättären habitus voi antaa väärää koodia. Silloinkin voi edustaa itse itseään ja jos niin dorkia pokattavia osuu tielle etteivät erota teitä toisistaan niin eikös anneta olla.

No nyt syyllistyin tähän tavalliseen, että vastaajat alkavat jäviä keskenään ja unohtavat alkuperäisen kysyjän asian. Mikä siis on valvottanut meitä kaikkia yötolkulla. Että miten tämä elämää suurempi ongelma lie ratkennut vai onko kysymyksessä ehkä jouluristeily.

Jään malttamattomana odottamaan ketjua, jonka alkuperäinen aloittaa sitten kun itse odottaa sitä ihanaa pientä vauvelia, niin!
 
lueppas uudestaan ja uusin silmin
Alkuperäinen kirjoittaja Jo vain on ongelmat:
Siis häpeät seuruettasi tai lähinnä tätä naispuolista toisen pariskunnan jäsentä? Millä tavalla se sinua määrittää esiintyipä hän miten tahansa pukeutuneena? Jotenkin voisin ymmärtää, että kun naiskaverin kanssa lähdetään etsimään sitä "elämän miestä" niin ystävättären habitus voi antaa väärää koodia. Silloinkin voi edustaa itse itseään ja jos niin dorkia pokattavia osuu tielle etteivät erota teitä toisistaan niin eikös anneta olla.

No nyt syyllistyin tähän tavalliseen, että vastaajat alkavat jäviä keskenään ja unohtavat alkuperäisen kysyjän asian. Mikä siis on valvottanut meitä kaikkia yötolkulla. Että miten tämä elämää suurempi ongelma lie ratkennut vai onko kysymyksessä ehkä jouluristeily.

Jään malttamattomana odottamaan ketjua, jonka alkuperäinen aloittaa sitten kun itse odottaa sitä ihanaa pientä vauvelia, niin!
No voi sun. Etkö ymmärtänyt, että se oli tosi hyvä pila! Minua ainakin nauratti. Ja liittyi kyllä alkuperäiseen.....
 
gabbis
Alkuperäinen kirjoittaja tuli mieleen:
Muistaako joku vuosia sitten täällä ollutta viestketjua, jossa pariskunta oli lähdössä miehen enon syntymäpäiville kahdella autolla, koska mies ei halunnut naisen autoon, koska nainen oli ottamassa synttäreille mukaan kaksi koiraansa ja siihen koira-autoon se mies ei halunnut kyytiin. Siitä tuli aivan loputon jauhaminen tällä keskustelupastalla, ja se jatkui monikymmensivuisena ketjuna kuukausia.

Jotenkin tuli tästä suht neutraalista ap:n avauksesta mieleen se vanha ketju, josta kärpäsestä kasvoi härkänen ja valtava puolesta ja vastaan liike. Tällä jutulla on aineksia samaan :)
Heh, en lukenut sitä koiraketjua, olisi ollut varmaan hubaisa ketju. Mun erään kaverin miesystävä ei voi sietää koiria ja joutuu menemään eri kyydillä kun mun kaveri (omistaa koiran ja sitä hajua on autossa).
 
hehhehhehheh
[quote="Poppis

Tässä tarinassa osallistujilla monta roolia, riippuen siitä, kuka tarinaa kertoo:

Lapsi (tarinan keskipiste, jota ei voi sivuuttaa, mutta jonka sukupuolikaan ei taida olla tiedossa)

Ap:n ystävä (lapsirakas äiti vai tarinan epäoikeudenmukaisuutta kärsivä marttyyri, joka ap:n pitäisi pelastaa)

Ap:n ystävän mies (tarinan sovinistinen ja alkoholiin mieltynyt pääkonna - ei valitettavasti ole vielä päässyt sankarirooleihin)

Ap (hauskanpitoa odottava päätähti, jolle on voitu varata myös lastenvahdin, seuraneidin tai moraalisen ystävän rooli - mahdollisesti voi vielä joutua sponsoroimaan lapselle hoitajan)

Ap:n mies (valitettavasti vielä sivuroolissa, mutta mahdollisuus vielä nousta esille)

Päänäyttämönä tietenkin se HYTTI!



Monissa kinkkisissä ihmissuhdeongelmissa on todellisuudessakin monta osallistujaa ja tekijää. Pelkästään "mitä teen, kun vaimoni / mieheni ei halua seksiä kanssani", ei välttämättä kerää yhtä paljon mielenkiintoisia näkemyksiä... Tai ainakin se ongelma on käsitelty jo niin moneen kertaan...





[/quote]

: DDD

Kuka kirjoittaisi tästä koko ketjusta hyvän komedia-teatterikappaleen? Varmasti ostaisin liput, jos saisimme lapsenvahdin vain ; ) :DDDDD
 
: D
Alkuperäinen kirjoittaja Ei jumalialessus:
Toivottavasti se nyt on TÄMÄ viikonloppu kun ongelmaviisikko - lapsi siis varsinainen ongelma - suorittaa tämän hillittömän risteilyn. Käsittäisin jos kyse olisi kahden viikon ulkomaanreissusta, no jaa en kyllä käsittäisi.
:D
 
käsikirjoittajat???
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Sitä minä ihmettelen, että miten joku onnistuukin vetämään oikeasta narusta. Pitää ilmeisesti kysyä asiasta, jolla on yhtä monta oikeaa vastausta, kuin on vastaajaakin ja kaikki ovat omasta mielestään oikeassa. Sitten pitää tapahtua epäoikeudenmukaisuus, joka on jokaisen vastaajan mielestä aivan selvää, mutta kohdistuu eri henkilöihin. Sitten pitää olla vielä olosuhteet, joissa voi tapahtua ja sattua.

Siis tämä keskustelu on tyhjänpäiväisyydessään täysi kymppi, jos voisin, niin antaisin tälle keskustelulle keskustelu-Finlandian. Mutta ei tänä ilman arvon leidejä onnistuisi; aina joku vaan jaksaa:))
Kiitos hymystä.

Tästä todella saisi hyvän komedian! Tai uuden tv sarjan, kotikatu on aika väsynyt, josko tästä uusi sarja, joku "risteilijät"
 
bilehile kanarialintunen : )
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen risteilijä:
Itse olen lähdössä juuri tuontapaiselle risteilylle ensi viikonloppuna Turusta Tukholmaan ja mukana on yksi tuttavapariskuntamme, jonka nainen on hieman...miten sen nyt kuvaisi... lapsellinen ja erikoinen ja varsinainen dramaqueen muutenkin tyyliltään ja reaktoiltaan ihan mahdoton - tunnemme toisemme jo vuosien ajalta. Naisella on varmaan taas se nolo kirkkaanturkoosi tuksutyylinen liian lyhyt paljettimekko yllään, eli miten ihmeessä saan sanottua etten kehtaa mennä sen ihmispolon kanssa ravintolaan tai yhtään minekään, oisko hyvä idea sanoa että voi voi kun en lapsen takia pääse, mutta mene ihmeessä itse..!? Päätin nyt kun mies hitsiläinen meni kutsumaan heidät mukaan, ottaa lapsen mukaan, että voin käyttää lasta syynä olla koko illan hytissä. Eihän tuon kanarialinnun (ikää kuitenkin 39v, me muut olemme paljon nuorempia, itse olen 27v) kanssa kehtaa näyttäytyä missään! Mun tuurilla laivalla on vaikka kuinka paljon tuttuja! Mitä teen?? Ideoita? Olen epätoivoinen!
Hyvä provo mutta vastaan. Ehkä sun kannattaa ottaa joku toinen itsesi kaltainen harmaan ruskea "anteeksi että olen syntynyt" emäntä ystäväksesi mukaan, ja jättää nämä kirkuvan oranssit kanarialintutytöt kotiin. Ehkä hekin haluavat matkustaa vähän elävämmän ja hauskemman ihmisen kanssa kuin sinä.

Minun mielestä noloa on juuri olla sellainen harmaa hiljainen hiiri.

Nolo ylipäänsä tarkoittaa jotain ihan muuta kuin vaatteen väriä. Se on noloa jos vaikka saumat on hajonneet ja ei sitä itse huomaa.
 
ompas pipo kireellä
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen risteilijä:
Itse olen lähdössä juuri tuontapaiselle risteilylle ensi viikonloppuna Turusta Tukholmaan ja mukana on yksi tuttavapariskuntamme, jonka nainen on hieman...miten sen nyt kuvaisi... lapsellinen ja erikoinen ja varsinainen dramaqueen muutenkin tyyliltään ja reaktoiltaan ihan mahdoton - tunnemme toisemme jo vuosien ajalta. Naisella on varmaan taas se nolo kirkkaanturkoosi tuksutyylinen liian lyhyt paljettimekko yllään, eli miten ihmeessä saan sanottua etten kehtaa mennä sen ihmispolon kanssa ravintolaan tai yhtään minekään, oisko hyvä idea sanoa että voi voi kun en lapsen takia pääse, mutta mene ihmeessä itse..!? Päätin nyt kun mies hitsiläinen meni kutsumaan heidät mukaan, ottaa lapsen mukaan, että voin käyttää lasta syynä olla koko illan hytissä. Eihän tuon kanarialinnun (ikää kuitenkin 39v, me muut olemme paljon nuorempia, itse olen 27v) kanssa kehtaa näyttäytyä missään! Mun tuurilla laivalla on vaikka kuinka paljon tuttuja! Mitä teen?? Ideoita? Olen epätoivoinen!
Sun kannattaa jäädä kotiin ettet pilaa sen "tuksukanarialinnun" risteilyä. Suosittelen.
 
Pearly
Jätän kanarianlinnut sikseen ja kommentoin aloittajan kirjoitusta. Et mielestäni ole velvollinen pilaamaan risteilyäsi jäämälä hyttiin naisen kanssa. Jospa äiti on yksi näistä marttyyriäideistä jotka ovat sitä mieltä ettei lasta voi jättää hoitoon koska saa siitä traumoja tai ettei mies voi mennä risteilylle miesporukassa ja nainen naisporukassa?
Tai jos nainen vaan haluaa olla lapsen kanssa ja ei pidä bailaamisesta? Mutta jos sinä pidät, niin mikä estää sinua bailaamasta? Asia voisi olla hieman toinen jos nainen olisi paras ystäväsi mutta jos olette tuttavia, en näe että olet velvoitettu viihdyttämään äitiä ja lasta (jotka varmaankin menevät aikaisin nukkumaankin?).
 
sitä saa mitä tilaa
Alkuperäinen kirjoittaja Pearly:
Jätän kanarianlinnut sikseen ja kommentoin aloittajan kirjoitusta. Et mielestäni ole velvollinen pilaamaan risteilyäsi jäämälä hyttiin naisen kanssa. Jospa äiti on yksi näistä marttyyriäideistä jotka ovat sitä mieltä ettei lasta voi jättää hoitoon koska saa siitä traumoja tai ettei mies voi mennä risteilylle miesporukassa ja nainen naisporukassa?
Tai jos nainen vaan haluaa olla lapsen kanssa ja ei pidä bailaamisesta? Mutta jos sinä pidät, niin mikä estää sinua bailaamasta? Asia voisi olla hieman toinen jos nainen olisi paras ystäväsi mutta jos olette tuttavia, en näe että olet velvoitettu viihdyttämään äitiä ja lasta (jotka varmaankin menevät aikaisin nukkumaankin?).
Marttyyrin tunnuksia

- "kunnon äiti ei bailaa sen jälkeen kun pappi on aamenen sanonut, ja etenkin jos on lapsia, herra isä millaisen naisen mallin he saavatkaan"?
- "miehet nyt on miehiä, heille ei mitään voi, niisk, minkäs minä teen kun se menee ja ryyppää ja pettää ja tuo mullekin ties mitä pöpöjä reissuiltaan, niisk"!
- "minä en lastani vieraalle anna hoitoon minkään ryyppäämisen tai muun takia. Kyllä minä itse kakarani hoidan, mun ei niin ole väliä, pitäköön muut hauskaa sitten jos se niin tärkeää on. Mulle on lapset tärkeintä maailmassa ja jääkööt risteilyt sun muut kotkotukset pois, menkää te muut vaan ja antakaa mun olla"!

 
tuksu 2
Alkuperäinen kirjoittaja ompas pipo kireellä:
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen risteilijä:
Itse olen lähdössä juuri tuontapaiselle risteilylle ensi viikonloppuna Turusta Tukholmaan ja mukana on yksi tuttavapariskuntamme, jonka nainen on hieman...miten sen nyt kuvaisi... lapsellinen ja erikoinen ja varsinainen dramaqueen muutenkin tyyliltään ja reaktoiltaan ihan mahdoton - tunnemme toisemme jo vuosien ajalta. Naisella on varmaan taas se nolo kirkkaanturkoosi tuksutyylinen liian lyhyt paljettimekko yllään, eli miten ihmeessä saan sanottua etten kehtaa mennä sen ihmispolon kanssa ravintolaan tai yhtään minekään, oisko hyvä idea sanoa että voi voi kun en lapsen takia pääse, mutta mene ihmeessä itse..!? Päätin nyt kun mies hitsiläinen meni kutsumaan heidät mukaan, ottaa lapsen mukaan, että voin käyttää lasta syynä olla koko illan hytissä. Eihän tuon kanarialinnun (ikää kuitenkin 39v, me muut olemme paljon nuorempia, itse olen 27v) kanssa kehtaa näyttäytyä missään! Mun tuurilla laivalla on vaikka kuinka paljon tuttuja! Mitä teen?? Ideoita? Olen epätoivoinen!
Sun kannattaa jäädä kotiin ettet pilaa sen "tuksukanarialinnun" risteilyä. Suosittelen.
Minä lähtisin ennemmin sen kanarialinnun kanssa laivalle kun jonkun silmiään pyörittävän harmaavarpusen. Laivalla haluan pitää hauskaa enkä paheksua sitä kun muut pitää.
 
Kokomusta
Niinpä, tiedän täsmälleen nämä tylsimysnaiset, jotka mulkoilevat, haukottelevat, suhtautuvat kaikkeen nihkeästi, pukeutuvat itse ehkä hillittyyn paitapuseroon ja harmaisiin/beesseihin pitkiin housuihin, eivät _ikinä_ tanssi tai tee mitään muutakaan hauskaa, valittavat joka asiasta, menevät nukkumaan heti klo 23 jälkeen, ahdistuvat jos joku mies yrittää lähestyä heitä, kontrolloivat muiden ilonpitoa, paheksuvat muita (erityisesti muita naisia)...jne. Ne ovat juuri niitä elämäänsä pian pettyviä luuskia, joiden miehetkin katselevat vehreämmille laitumille. Näitä toimistorottia, biokemistejä, lastentarhanopettajia, mitäs muita tylsiä ammatteja sitä nyt olikaan..ai niin kotiäidit ovat usein myös samaa porukkaa, mutta onneksi heitä ei missään näy :)
 
ööööööööö
Alkuperäinen kirjoittaja tuksu 2:
Alkuperäinen kirjoittaja ompas pipo kireellä:
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen risteilijä:
Itse olen lähdössä juuri tuontapaiselle risteilylle ensi viikonloppuna Turusta Tukholmaan ja mukana on yksi tuttavapariskuntamme, jonka nainen on hieman...miten sen nyt kuvaisi... lapsellinen ja erikoinen ja varsinainen dramaqueen muutenkin tyyliltään ja reaktoiltaan ihan mahdoton - tunnemme toisemme jo vuosien ajalta. Naisella on varmaan taas se nolo kirkkaanturkoosi tuksutyylinen liian lyhyt paljettimekko yllään, eli miten ihmeessä saan sanottua etten kehtaa mennä sen ihmispolon kanssa ravintolaan tai yhtään minekään, oisko hyvä idea sanoa että voi voi kun en lapsen takia pääse, mutta mene ihmeessä itse..!? Päätin nyt kun mies hitsiläinen meni kutsumaan heidät mukaan, ottaa lapsen mukaan, että voin käyttää lasta syynä olla koko illan hytissä. Eihän tuon kanarialinnun (ikää kuitenkin 39v, me muut olemme paljon nuorempia, itse olen 27v) kanssa kehtaa näyttäytyä missään! Mun tuurilla laivalla on vaikka kuinka paljon tuttuja! Mitä teen?? Ideoita? Olen epätoivoinen!
Sun kannattaa jäädä kotiin ettet pilaa sen "tuksukanarialinnun" risteilyä. Suosittelen.
Minä lähtisin ennemmin sen kanarialinnun kanssa laivalle kun jonkun silmiään pyörittävän harmaavarpusen. Laivalla haluan pitää hauskaa enkä paheksua sitä kun muut pitää.
Ettekö tajua, että tämä oli pilaa. Joku on olevinaan sen tuttavapariskunnan lapsen äiti! Ap mietti, laittaisiko turkoosin baljettimekon vai jotain muuta......
 
No jokos tämä...
...puolelta Suomelta yöunet vienyt risteily on ohi? Miten meni? Murjottiko mamma hytissä bilehilekaverin bailatessa vai murjottiko bilehilekaveri mamman kanssa? Joiko isäihminen hirveät humalat, joutuiko putkaan? Entäpä ap:n mies, mikä oli hänen roolinsa koko tässä saippuaoopperassa : )
 

Yhteistyössä