mitenhän tästäkin selviää
Olemme lähdössä risteilylle pian erään pariskunnan kanssa joilla on 3-v lapsi. Me itse olemme lapsettomia mieheni kanssa. Meillä on luonnollisesti eri hytit. Nyt olen alkanut miettimään edessä olevaa pulmatilannetta: miehet tykkäävät mennä illalla discoon/ravintolaan ja niin tietysti tykkäisin mennä minäkin koska olen menvä tyyppi kuten nuo miehet. Mutta. Onko minulla jollain lailla moraalinen velvoite olla sittenkin kaveripariskunnan vaimon kanssa hytissä kun lapsi nukkuu sielä eikä häntä voi jättää vartioimatta? Odottaisimme miehiä aamuneljään asti... Ei kiinnosta jos suoraan sanon.
En haluaisi viettää tylsässä kopissa risteilyä, mutten toisaalta pahoittaa ystäväni mieltäkään. Eikö kuitenkin hänen omalla puolisollaan (lapsen isä kuitenkin) ole isompi velvoite "viihdyttää" vaimoonsa kuin mulla? Lapsen isä on sellainen ettei takuulla ole vapaaehtoisesti hytissä, vaan veri vetää baariin...
En haluaisi viettää tylsässä kopissa risteilyä, mutten toisaalta pahoittaa ystäväni mieltäkään. Eikö kuitenkin hänen omalla puolisollaan (lapsen isä kuitenkin) ole isompi velvoite "viihdyttää" vaimoonsa kuin mulla? Lapsen isä on sellainen ettei takuulla ole vapaaehtoisesti hytissä, vaan veri vetää baariin...