Lapseton

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Japsunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Japsunen

Vieras
Mulla ei ole lasta,mutta ei ole kyllä miestäkään.En ole silleen ajatellutkaan lapsen hankkimista,mutta tulee sitten kun/jos on tullakseen. :whistle:
Minä en kovin paljon edes lapsista pidä,en ainakaan tykkää vahtia toisten mukuloita :/ Mutta kaipa ne omat on sitten eri asia :snotty:

kyllähän tää tavallaan tänne kuuluu!!! Eihän otsikko oo mitenkään rajattu tahattomaan ja tahalliseen lapsettomuuteen ;) ongelmia on varmaan molemmissa asioissa :) Annetaan kaikkien vaan purkaa asiansa ja kommentoidaan sitten rakentavasti!!!

t.yks entinen lapseton IVF pojan äiti

Mielestäni tällaiset viestit eivät tälle palstalle kuulu. Lapsettomuus palstoilla palstailevat tahtomattamaan lapsettomat. En usko, että kovin moni joka ei lapsia halua edes eksyy vauva-palstoille...

"Mulla ei ole lasta eikä miestä enkä kyl haluakkaan enkä edes tykkää lapsista..."Eli mikä se asiasi oli?Koska tossahan ei ollut yhtään mitään sisältöä eikä mitään ketään kiinnostavaa siis.Olisit hyvin voinut jättää tyhjän sanomattaki.mä kans olen sitä mieltä et tämä on tarkoitettu lapsettomuudesta KÄRSIVILLE.

Toivon, että Japsusen kaltaisia häirikköjä ei tänne palstalle enempää ilmestyisi. Lapsettomuus on aivan riittävän rankkaa ilman toisten asialla mässäilyä/pilailua.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2005 klo 08:13 Casper kirjoitti:
Toivon, että Japsusen kaltaisia häirikköjä ei tänne palstalle enempää ilmestyisi. Lapsettomuus on aivan riittävän rankkaa ilman toisten asialla mässäilyä/pilailua.

nimenomaan....

Yhteistyössä