lapsetkin saa jo lapsia

KÄÄK! Huomasin vasta, että nyt jo 90-luvulla syntyneet alkavat tehtailemaan omia lapsia. :eek: :D Näkyy jo nikeistä tuolla alle 20v. äideissä. Ens vuonnahan ne on jo ihan täysikäisiäkin, noi 90 syntyneet.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 08:56 JoJo9600 kirjoitti:
:attn: Juu, mulla on kaveri joka täyttää tänävuonna 40 ja hänellä on jo kolme lapsen lasta :attn:
Aika hurja =) Elämä kuljettaa niin monella tavalla. Itse en kyllä ole yhtään valmis mummoksi tässä vaiheessa :ashamed: Olisi ihan mukava tulla mummoksi vasta sitten, kun on saanut olla jonkun vuoden ihan omassakin rauhassa. Aika näyttää, kuinka käy.
 
Itsekkin olisin halunnut jo saada lapsia ajoissa, mutta toisin kävi.

Muutin jo 16-vuotiaana yksinään asumaan.

Kaikki meistä kehittyy omia aikojaan, ja toisista tulee vastuuntunnollisempi aikaisemmin kuin toisista.

Mutta kyllä tuo varmaan näin äitinä kauhistuttais jos oma lapseni haluaisi äidiksi ta isäksi teininä, mutta loppujen lopuksi omahan on elämänsä ja varmasti olisin valmis auttamaan jos apua tarvitsisivat
 
Mä olin 24v kun esikoiseni sain, mutta vauvakuumetta olin potenut tuossa vaiheessa jo 8 vuotta! Mieheni tapasin 18vuotiaana ja kyll oli pitkä aika odottaa tuo 6 vuotta! (mies ei aiemmin halunnut vielä lapsia) Sillon 16v (muutin silloin pois kotoa) olin jo päättänyt, että teen vaikka yksin lapsen, että mitä siihen paljon muuhun miestä tarvitaan kuin "alotukseen", mutta onneksi (!!!) en toteuttanut kuitenkaan noita ajatuksia :$ . Mutta toisaalta tiedän, että olisin kyllä pärjännyt ja luonteeltani olen ollut tietyssä mielessä aina jotenkin "vanha" jossainmielessä... Mutta kyllä se mukavaa on, että on tuo isukkikin näillä ipanoilla :D :D
 
Mökö
Pyydän jo valmiiksi anteeksi... :(. Mutta kuten joku sanoi, kaikki kehittyvät omaa vauhtiaan...

En voi ymmärtää, miksi lapsia tehdään niin nuorena. Muistan vannoneeni joskus 15 vuotiaana, etten tee lapsia ainakaan kymmeneen vuoteen. Nyt siitä on jo... 17 vuotta ja sain aikaiseksi esikoiseni... en olisi ollut valmis yhtään aikaisemmin. Hyvä, kun nytkään vielä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 21:32 Mökö kirjoitti:
Pyydän jo valmiiksi anteeksi... :(. Mutta kuten joku sanoi, kaikki kehittyvät omaa vauhtiaan...

En voi ymmärtää, miksi lapsia tehdään niin nuorena. Muistan vannoneeni joskus 15 vuotiaana, etten tee lapsia ainakaan kymmeneen vuoteen. Nyt siitä on jo... 17 vuotta ja sain aikaiseksi esikoiseni... en olisi ollut valmis yhtään aikaisemmin. Hyvä, kun nytkään vielä...
Joskus vaan niin käy että nuorena tekee. Ja sori nykyään tuntuu enemmänkin esikoisen tekevät olevan jo lähemmäs 40.
 

Yhteistyössä