Mun anoppi ei pyydä rahaa, on tosi hyvätuloinen (auttaa meitä vaikeina aikoina pyytämättä ja antaa silloin ihan reilusti, esim. jos annetaan ymmärtää että on tiukkaa, napsahtaa miehen tilille 200 euroa - joskin me kyllä aika hyvin pidetään suumme supussa jos on tiukkaa, tuo on viimeinen hätäkeino), mutta siitä huolimatta vien aina tytön mukana ruoat, herkut ja maidot. Anoppi on joka kerta ostanut lämpimät ruoat, puuron tekovälineet, maidot, jogurtit, maissinaksut, pillimehut, vaipat, talkit yms. Niitä on siellä jatkuvasti jos tulee paha paikka ja anoppi joutuu tytön hakemaan hoidosta luokseen. Anoppi muutenkin lellii tyttöä, joka kerta ostetaan jotain lelua tai vaatetta, käydään ulkona leikkimässä ja riehutaan kotona.
Meillä on asiat siis kerrassaan loistavasti. Kyllä mä katsoisin kieroon jos pyydettäisiin ruokarahaa (kun ainakin meillä on ollut tapana VIEDÄ ruoat mukana). Oma äitini niin voisi tehdä, elää sairaseläkkeellä ja aina persaukinen. Mutta mun tyttö ei äidilleni hoitoon mene muutenkaan.
Riippuu varmasti kovin siitä miten on aiemmin tehty.
Meillä on asiat siis kerrassaan loistavasti. Kyllä mä katsoisin kieroon jos pyydettäisiin ruokarahaa (kun ainakin meillä on ollut tapana VIEDÄ ruoat mukana). Oma äitini niin voisi tehdä, elää sairaseläkkeellä ja aina persaukinen. Mutta mun tyttö ei äidilleni hoitoon mene muutenkaan.
Riippuu varmasti kovin siitä miten on aiemmin tehty.