Lapset tuhoavat suhteen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mane
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tottakai lapsi tuhoaa parisuhteen kun mies jää väkisin kakkoseksi. Ja tunnetusti miehet ovat ikuisia lapsia. Aina pitäisi olla vaan heitä koko ajan palvelemassa jos jotain pyytää, mutta jos nainen pyytää mieheltä jotain niin nopeammin ehtii itse tekemään. Kavereille kyllä on aikaa mutta ei omalle vaimolle. Sitten ihmetellään kun vaimo on vaan lasten kanssa eikä huomaa miestä. Mä olen sentään yrittänyt olla miehelle mieliksi, jopa autoa korjattu yhdessä. Mutta jos mä pyydän vaikka roskat viemään niin ei käy. Mut jos kaverit pyytää kuskilsi tai muuta niin jo mennään pää kolmantena jalkana. Sitten ihmetellään jos vaimo on mikä on. Mun pitäis varmaan jo sängyssä odottaa valmiina sitten kun mies palaa viikon päästä kotiin juomasta.

Hei taas ""Bim""

En ainakaan tässä ketjussa ole moralisoinut ketään aiheesta keskustelevaa salarakkaista. Kai huomasit sen ?

""Normaali"" kotiäitiys ei tarkoita sitä, että ollaan illat pitkät yksin ja jos mies ei ole reissussa, niin se olisi rakastajan luona. Eikö mies ollenkaan osallistu kodin arkeen?

Eikö ellitkin ole jo selvittäneet, että se, mistä riita alkaa ei aina ole syy riitaan, vaan siitä sitten päästään suhteen selvittämättömiin asioihin riidan jatkuessa...

Ja miten nainen voi saada lapsia toisensa perään, jos pariskunta ei harrasta seksiä oikeastaan koskaan. Ja jos mies ei halua lisää lapsia, niin miksi ei käytä ehkäisyä? Helppoahan se on, jos vain kerran kuukaudessa kuksii vaimonsa kanssa. Mitä sen miehen päässä liikkuu? :)

Etkö sinä osaa antaa miehelle KAVERILLISIA neuvoja, miten saisi oman liittonsa kukoistamaan / vaimon tyytyväisemmäksi?

Sen kyllä myönnän, etten ole ikinä ymmärtänyt niitä, jotka ovat avioliitossa vain rahan takia, kuten sinäkin ""Bim"" omassa kulissiliitossasi.

Mutta onnea valitsemallasi tiellä :)

En voi ymmärtää miksi BIM:n salarakas ei valitse BIM:ä, vaan riutuu rakkaudettomassa liitossaan. Ei tuo ole terveellistä missään mielessä, avioero on sitä varten, että sillä lähdetään epätyydyttävästä suhteesta. MUTTA eikö salarakas olekaan se unelmien täyttymys, vai tuleeko tässä esille pettämiseen kykenevien ihmisten pelko toisiaan kohtaan; pettääkö tuo minuakin ja mitä jos minä olenkin se meidän avioliiton konna, joka ei onnistusi uudessakaan liitossa. Ja lopulta tullaanpersoonallisuushäiriöihin, jotka löytyvät näidenkin ongelmien taustalta.

Lillin teksti on niin totta, niin totta, niin totta, niin... Juuri tällaista on naisen arki, mutta kavereille ja sukulaisille sanotaan aina että hyvin menee! Allekirjoitan joka sanan.

Bim kommentoi vielä kerran ja lähtee sitten kesälomalle!

Ei rakastajani ole luonani vähän väliä. Meillä on mahdollisuus tavata pari kertaa kuussa. Emme nääs asu naapuruksina.

Rouvansa tahtoo seksiä vain silloin, kun tahtoo lisää lapsia. Mies on sanonut, että eiköhän nyt riitä ja ikäkin alkaa tulla vastaan. Mutta kun vaimo on vaatimalla vaatinut lisää vauvoja ja taloudellisesti pärjäävät, niin kiellä siinä sitten. Alkaisi kauhea haukkuminen sukulaisille, että mies ei tahdokaan lapsia. Nää on monimutkaisia asioita.

Mies on hyvä isä ja ahertaa kovasti kotona aina kun on siellä, mutta vaimolle ei oikein mikään riitä tai mies tekee asiat väärin. Mutta sellaistahan se on monessakin kodissa.

Puhumme rakkaani kanssa paljonkin omista liitoistamme ja mietimme, mikä on pielessä. Mutta kun takana on pitkä liitto, on vanhoja, piintyneitä tapoja vaikea muuttaa. Eikä meidänkään ollut tarkoitus rakastua, mutta pahus, kun pidämmekin toisistamme liikaa!

Mies ei perhettään tahdo jättää, koska haluaa huolehtia siitä loppuun saakka ja arvostan sitä. Minä voisin oman ukkoni jättääkin, ehkä se on jonain päivänä edessäkin, kunhan saan aikaiseksi.

Nyt jätän teidät muut miettimään maailman murheita ja poistun kuvioista. Lomalla tapaan taas rakkaani ja on tiedossa ainakin pari ihanaa yhdessäolon päivää!

Kyllä on olemassa edelleen miehiä jotka haluavat lapsia ja toivovat vielä joku päivä olevansa isoisiä.
Minulla on maailman paras poika ja olen pirun ylpeä hänestä!

Peräänkuuluttaisin joustoa ja mielikuvitusta!

Itse olen jo isoäiti ja onnellinen sellainen, tosin aika tuore.

Seksielämä ei ole takunnut ikinä. Lapsia on tullut ja olemme molemmat halunneet heitä. Äiti olen ollut täysipainoisesti, mutta ei se mitenkään ole estänyt olemasta vaimo ja seksikumppani.

Muuttuihan se seksielämä lasten myötä, tottakai, mutta heikommillakin järjenlahjoilla varustettu ihminen nyt sen pystyy arvaamaan. Vaatii vain hiukan mielikuvitusta ja suunnittelukykyä järjestää sitä aikaa. Meille ne järjestelyt olivat itseasiassa tervetullutta vaihtelua, sillä ilman niitä keksintöjä olisimme jääneet junnaamaan siihen samaan, mikä oli ennen lapsia. Nyt on kokemuksia ja hupaisia muistoja, miten kyläreisulla tuttujen mökillä lähdimme soutelemaan ja poikkesimme saaren rantaan. Taikka mummun ollessa kylässä lähdimme autolla kauppaan ja poikkesimme pikkutielle, tai kotona menimme pesemään saunaa, joka isompien lasten mielestä oli niin kamalaa puuhaa, että he pysyivät sieltä mahdollisimman kaukana ja pitivät poissa pienemmätkin (meillä on viisi lasta).

Ja nukkuvathan ne lapset yleensä, joten perinteisille sänkypuuhillekin löytyi kyllä tilaisuuksia.

Kärsi minun kroppani raskauksista, mutta mieheni ainakin sanoi, että vasta äidikds tultuani minusta tuli hänen silmissään oikea nainen ja uskoisin hänen olleen tosissaan, sillä kiihko senkuin kasvoi synnytysten myötä.

Luin jostakin, että mies valitsee puolison, joka olisi lisääntymiskykyinen ja hedelmällinen jos perusvaistot toimivat. Ilmeisesti nykymiehillä on perusvaistot hukassa. Ainakin tämän palstan perusteella.

Etsikää naiset miehiä, jotka haluavat oikeaa naista, jolla on naisen kaikki ominaisuudet äitiydestä rakastajattareen. Nehän on itse asiassa jatkumo, seksin kautta tullaan äidiksi.

Vanhemmuus on ihanaa ja sitä ei olisi ilman seksiä ja sekin on ihanaa.

Joo, täällä on kummallisia itku-iikkamiehiä! Ovat kilpailuasemissa pikkulasten kanssa !!? Mun mies ei ole iso lapsi,vaikka harrastaa moottoripyöräilyä,salibandya,veneilyä metsästystä yms. vaan on vastuunsa kantava mies ollut alusta asti, elätti minut 19 vuotiaana jo,kun opiskelin silloin. Nyt ollaan kolmikymppisiä kahden yli 10 v lapsen vanhempia. Seksi ei ole lapsista kärsinyt koskaan, työstressistä kylläkin. Onko vanhemmilta mennyt auktoriteetti ,jos ei saa mukuloita ajoissa sänkyyn, että jää aikuisten aikaakin? Naiset,pysykää kaukana veltoista mammanpojista!!

""mummeli"" puhui asiaa :)

Onnea vaan ""Bimille"" kesälomalle, saat taas kuulla lisää miehen ""ihanasta"" perhe-elämästä, johon vielä itsekin lykkää lisää lapsia ! Montako niitä lapsia loppujen lopuksi on, 15? :)

Jos nainen haluaa seksiä vain lapsia saadakseen, niin uskotko tosiaan, että nyt ne panevatkin vain kerran tai kahdesti vuodessa ;)
...eikä enää ""hyvä jos kerran kuukaudessa""

Ja sitten sanot meille, että meidän muiden pitäisi murehtia maailman murheita, vaikka itse menet niitä kuuntelemaan :)

Yhteistyössä