Peräänkuuluttaisin joustoa ja mielikuvitusta!
Itse olen jo isoäiti ja onnellinen sellainen, tosin aika tuore.
Seksielämä ei ole takunnut ikinä. Lapsia on tullut ja olemme molemmat halunneet heitä. Äiti olen ollut täysipainoisesti, mutta ei se mitenkään ole estänyt olemasta vaimo ja seksikumppani.
Muuttuihan se seksielämä lasten myötä, tottakai, mutta heikommillakin järjenlahjoilla varustettu ihminen nyt sen pystyy arvaamaan. Vaatii vain hiukan mielikuvitusta ja suunnittelukykyä järjestää sitä aikaa. Meille ne järjestelyt olivat itseasiassa tervetullutta vaihtelua, sillä ilman niitä keksintöjä olisimme jääneet junnaamaan siihen samaan, mikä oli ennen lapsia. Nyt on kokemuksia ja hupaisia muistoja, miten kyläreisulla tuttujen mökillä lähdimme soutelemaan ja poikkesimme saaren rantaan. Taikka mummun ollessa kylässä lähdimme autolla kauppaan ja poikkesimme pikkutielle, tai kotona menimme pesemään saunaa, joka isompien lasten mielestä oli niin kamalaa puuhaa, että he pysyivät sieltä mahdollisimman kaukana ja pitivät poissa pienemmätkin (meillä on viisi lasta).
Ja nukkuvathan ne lapset yleensä, joten perinteisille sänkypuuhillekin löytyi kyllä tilaisuuksia.
Kärsi minun kroppani raskauksista, mutta mieheni ainakin sanoi, että vasta äidikds tultuani minusta tuli hänen silmissään oikea nainen ja uskoisin hänen olleen tosissaan, sillä kiihko senkuin kasvoi synnytysten myötä.
Luin jostakin, että mies valitsee puolison, joka olisi lisääntymiskykyinen ja hedelmällinen jos perusvaistot toimivat. Ilmeisesti nykymiehillä on perusvaistot hukassa. Ainakin tämän palstan perusteella.
Etsikää naiset miehiä, jotka haluavat oikeaa naista, jolla on naisen kaikki ominaisuudet äitiydestä rakastajattareen. Nehän on itse asiassa jatkumo, seksin kautta tullaan äidiksi.
Vanhemmuus on ihanaa ja sitä ei olisi ilman seksiä ja sekin on ihanaa.