N
Nika
Vieras
Miks pitää ottaa niin tosissaan,tää on hauskaa peliä vaan.Tässä näkee taas ketkä täällä on sinisilmäisiä.hahhaaaaa...Luulettekste että mä oikeesti ajattelen noin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nika:Miks pitää ottaa niin tosissaan,tää on hauskaa peliä vaan.Tässä näkee taas ketkä täällä on sinisilmäisiä.hahhaaaaa...Luulettekste että mä oikeesti ajattelen noin?
Alkuperäinen kirjoittaja Nika:Miks pitää ottaa niin tosissaan,tää on hauskaa peliä vaan.Tässä näkee taas ketkä täällä on sinisilmäisiä.hahhaaaaa...Luulettekste että mä oikeesti ajattelen noin?
Alkuperäinen kirjoittaja Nika:No niin kiitos taas tästä,kiva kun hölmöt vastaa tosissaan.Lähden nyt syömään ton mun turkkilaisen miehen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Nika:No niin kiitos taas tästä,kiva kun hölmöt vastaa tosissaan.Lähden nyt syömään ton mun turkkilaisen miehen kanssa.
Mies raukka... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Nika:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Nika:No niin kiitos taas tästä,kiva kun hölmöt vastaa tosissaan.Lähden nyt syömään ton mun turkkilaisen miehen kanssa.
Kyllä se ihan on vieressä ollut jo 12v ja just sanoi rakastavansa mua....Kun taas sulla ei taida olla muuta tekemistä kuin netissä roikkua?Tervemenoa!Ciao!
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Nika:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Nika:No niin kiitos taas tästä,kiva kun hölmöt vastaa tosissaan.Lähden nyt syömään ton mun turkkilaisen miehen kanssa.
Kyllä se ihan on vieressä ollut jo 12v ja just sanoi rakastavansa mua....Kun taas sulla ei taida olla muuta tekemistä kuin netissä roikkua?Tervemenoa!Ciao!
Görüsürüz :wave: ja afiyet olsun.
Mun mies ei oo nyt vieressä, se tekee töitä ja tuo rahaa taloon. Soitti kyllä tässä vajaa tunti sitten ja mainitsi rakastavansa.